فال روزانه
کد فال روزانه
فال,طالع بینی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • + سلام.از همه معذرت.یه اشکال در دستمزد هنرمندان وجود داشت که رفع شد.دوست داشتید بخونید.ممنون
  • + سلام. داره 1 بازون قشنگ همه جا رو تر میکنه. هر کی خوابه از دستش رفت

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

مسعود کیمیایی

مسعود کیمیایی ـ کارگردان 69 ساله‌ی سینما ـ‌ با ساخت «بیگانه‌ بیا» وارد عرصه فیلم‌سازی شد، با ساخت «قیصر»، فیلمی که سال گذشته 40ساله شد...
 
مسعود کیمیایی ـ‌ کارگردان سینمای ایران ـ در بیمارستان «دی» تهران بستری شد.
به گزارش خبرنگار بخش سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این هنرمند به دلیل ناراحتی قلبی از شب گذشته ـ 17 اسفند ماه ـ در بخش سی‌.سی.یو بستری است.
به گفته‌ی یکی از پرستاران بخش سی‌سی‌یو، وضعیت این کارگردان سینما بد نیست و او اکنون تحت درمان قرار دارد.
به گزارش ایسنا، مسعود کیمیایی ـ کارگردان 69 ساله‌ی سینما ـ‌ با ساخت «بیگانه‌ بیا» وارد عرصه فیلم‌سازی شد، با ساخت «قیصر»، فیلمی که سال گذشته 40ساله شد، روندی از فیلم‌سازی را در پیش گرفت که جرقه‌های امیدوارکننده‌ای را برای آینده فیلم‌سازی‌اش رقم زد؛ حتا ابراهیم گلستان که کم‌تر درباره آثار سینمای ایران نظر می‌داد، برای این ساخته کیمیایی یادداشتی نوشت و جنبه‌های مختلف این فیلم را بررسی کرد.
کیمیایی بعد از ساخت «قیصر» در سال 1348، هر یک یا دو سال، یک فیلم ساخت تا سال 59 که «خط قرمز» را ساخت و این فیلم هیچ‌گاه به نمایش درنیامد و تا شش سال بعد فیلم نساخت.
او سرانجام در سال 1365 «تیغ‌ و ابریشم» را ساخت. بعد از ساخت این فیلم نیز روند فیلم‌سازی‌اش را همانند گذشته هر یک یا دو سال با یک فیلم ادامه داد، تا سال 1378 که «اعتراض» را ساخت و بعد از آن تا پنج سال فیلمی نساخت.
سرانجام در سال 1383 «سربازهای جمعه» و دو سال بعد، فیلم «حکم» و یک سال بعد از نمایش «حکم»،«رئیس» را ساخت که در سال 86 اکران شد.
مسعود کیمیایی سال گذشته، «محاکمه در خیابان» را ساخت و امسال با فیلم جدیدش «جرم» سیمرغ بهترین فیلم را از جشنواره‌ی فیلم فجر گرفت.

اولین دیدگاه را شما بگذارید سینما ،

  

 

جسد سالم یک زن پس از 367 سال!! (+عکس)

جسد متلاشی نشده و نسبتا سالم زنی از خاندان امپراتوری "مینگ" که در سالهای 1368 تا 1644 و برای 276 سال در چین حکمرانی می کرده اند....
 
جسد مومیایی خاندان امپراتوری "مینگ"
جسد متلاشی نشده و نسبتا سالم زنی از خاندان امپراتوری "مینگ" که در سالهای 1368 تا 1644 و برای 276 سال در چین حکمرانی می کرده اند در "تایژو" در شرق ایالت جیانگسو در چین کشف شد. این امپراتوری در حدود 367 سال پیش از بین رفته است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

فروردین: ممکن است سعی کنید که امروز با یک فریب راحت خود را دلخوش کنید اما واقعیت می‌تواند بسرعت تمرکز شما را برگرداند و شمارا به شدت تکان داده تا از خیالات خام خود بیرون بیایید. اگر تا کنون در خیال پردازی‌های خود غرق بوده اید الان دیگر این راه برازنده‌ای برای ادامه زندگی نیست. از اشتباهات گذشته خود درس بگیرید. حتی اگر به شدت به زمین خوردید بلند شوید گرد و غبار را از خودتان بتکانید و سعی کنید رویکرددیگری نسبت به زندگی داشته باشید.

 

اردیبهشت: رویاهای شما درباره زندگی حرفه ای تان ممکن است امروز از کنترل شما خارج شود. به نظر می‌رسد اهداف شما در همین نزدیکی‌ها قرار دارند و شما بزودی به آنها خواهید رسید. اما بعد اتفاقی پیش می‌آید که خودتان را متفاوت از همیشه می‌بینید. مثل این است که روی الاکلنگ قرار دارید اما مطمئن باشید که اوضاع همیشه اینگونه نمی‌ماند. و بعد از این شما رویکرد دیگری نسبت به آن چیزهایی که می‌خواهید به آنها دست پیدا کنید خواهید داشت.

 

خرداد: سیاره حاکم شما عطارد امروز به دنیای خیال انگیز وارد می‌شود و باعث می‌شود روح و روان شما بالاتر از حدو مرزهای همیشگی برود. اکنون حتی مادی ترین افکار شما با پرده ای منقش به نظرهای خلاقانه پیوند خورده است که شما را به سمت آینده ای بهتر راهنمایی می‌کند و جالب اینجاست که شما واقعا می‌فهمید که اگر واقعا مشتاق رسیدن به رویاهایتان هستید باید بیش از اینها تصورات تان را جدی بگیرید.

 

تیر: برای شما سخت است که امروز درونی ترین افکار خود را با دیگران در میان بگذارید حتی اگر افکارتان خیلی آزاردهنده شده باشند و شما نیاز داشته باشید که آنها را از ذهن تان بیرون آورده و با دیگری تقسیم کنید. ممکن است احساس کنید مجبورید که آنها را برای خودتان نگاه دارید زمانیکه می‌بینید آنهایی که اطراف شما هستند ممکن است خود واقعی شما را بعد از این کار بشناسند. با ساکت ماندن کاری درست نمی‌شود. در عوض از کلمات برای گفتن داستانی که به اندازه کافی برای دیگران جذاب باشد استفاده کنید.

 

مرداد: ممکن است امروز کسی برای شما یک داستان بسیار بلند تعریف کند و شما اصلا متوجه اغراق کردن او نشوید. معمولا شما دروغگویی را دوست ندارید. اما موضوع اصلی این است که شما چگونه می‌توانید عمدا خود را فریب دهید تا داستان دروغی را باور کنید. رویاپردازی مهم است اما نکته لازم و ضروری این است که بدانید واقعیت چیست و خیال و رویا کجاست.

 

شهریور: با وجود اینکه شما ممکن است روی فعالیت‌هایی که مجبورید برای پیشرفت شخصی خود انجام دهید متمرکز هستید اکنون وارد مرحله ای شده‌اید که روابط تان در اولویت قرار گرفته است. ممکن است امروز صحبت کردن با یک دوست درباره تصورات شما کار دشواری باشد به خاطر اینکه شما در وهله اول بی‌اساس و سست ظاهر می‌شوید. مقاوم باشید؛ اگر شما استوار باشید دیگران نیز شما را همانگونه می‌بینند.

 

مهر: ممکن است شما بدنبال عشق و یا همسر خود باشید. اما خیلی هم آسان از این افکار و احساسات خودخسته می‌شوید. مخصوصا اگر همیشه به دنبال تنوع باشید و آرزوی چیز جدیدی داشته باشید. به جای اینکه سعی کنید امروز همه چیز را تغییر دهید سعی کنید در روابط خود تغییر و تحولات کوچکی ایجاد کنید. حتی یک تغییر کوچک می‌تواند اثرات بزرگی در زندگی تان داشته باشد.

 

آبان: احتمالا شما درست از اتفاقاتی که در خانه یا در میان اعضای خانواده تان می‌افتد خبر ندارید. حتی شاید مشتاق آن نباشید که بدانید قضیه چیست به خاطر اینکه بعضی اوقات بهترین کار این است که اوضاع را به حال خود رها کنید تا خودشان حل شوند. اما ممکن است برای درگیر شدن شما دیر شده باشد. یکباره شما واکنش نشان می‌دهید و قادر نیستید که ادعا کنید چیز مهمی‌درباره اتفاقاتی که دارد می‌افتد نمی‌دانید. با صداقت واکنش نشان دهید و با قلبی مطمئن برای آینده ای خوش قدم بردارید.

 

آذر: ممکن است شما امروز مانند یک کاشف ظاهر شوید اما  نه به خاطر ظاهر و لباس؛ بلکه به خاطر رفتار شجاعانه و دلیرانه تان! حس کنجکاوی شما بالاست و اشتیاق شما برای هیجان قابل جلوگیری نیست. از کمی‌تفریح داشتن در این راه نترسید به خاطر اینکه دیگران نیمه ماجراجویانه شما را می‌بینند. اشتیاق شما امروز واگیر دار است  پس مطمئن شویدو آن  را در اطراف تان پراکنده کنید.

 

دی: برنامه ریزی کردن برای آینده احتمالا بارزترین کاری است که شما امروز انجام می‌دهید. با این وجود شما ممکن است اجازه دهید اکنون دیگران برنامه ریزی و مدیریت کنند و  ترجیح می‌دهید خودتان بیشتر کارها را  انجام دهید. متاسفانه برای تان سخت است که مثل مربی روی نیمکت و بیرون از ماجرا بنشینید. پس مطمئن شوید که قادرید کارهای بیشتری اکنون انجام دهید زیرا شما وظیفه  دارید که یک مشاور باشید به جای اینکه یک مشارکت کننده فعال باشید.

 

بهمن: شما تمام تلاش تان را برای کنار آمدن و تحمل کردن همه شرایط انجام داده اید و اکنون احساس می‌کنید که در رابطه با ناتوانی خود برای انجام دادن همه کارها در آستانه سقوط هستید. اکنون،  به هر حال،‌ به نظر می‌رسد نوسانات در راه دیگری هستند و شما مشتاقانه منتظر رد شدن از آن هستید. اکنون اولویت بخشی به کارهای تان بسیار مهم است،‌ برای اینکه شما بدانید چقدر مهم است که پیش بروید و روی آنچه که بعدها پیش می‌آید حرکت کنید. شما همیشه می‌توانید به عقب باز گردید و شکست خود را جبران کرده و آن را بعدها انجام دهید.

 

اسفند: امروز عطارد وارد نشان شما می‌شود؛ و شما را به راهی رهنمون می‌کند که به سمت روشن فکری و مثبت اندیشی بروید. اما این تغییرات فقط درباره موضوعات روحی و روانی نیست بلکه آنها درباره ایجاد یک زندگی روشن و عالی است که به شما معنی ببخشد. برای شما فقط رویارویی با حقیقت کافی نیست شما همچنین می‌خواهید که بدانید چرا این افکار شما را به یک مسیر تازه هدایت می‌کنند.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

 

 

.متولدین فروردین : با وجود اینکه ممکن است وقتی پیشرفت کارها امروز کاهش می‌یابد دیگران اعتنایی به آن نداشته باشند اما ناامیدی و عصبانیتی که شما بروز می‌دهید باعث ایجاد مشکلات دیگری می‌شود. با کمی‌تجزیه و تحلیل می‌توانید بفهمید که موانعی که امروز با آن روبرو می‌شوید تصادفی نیست. شما محدودیت‌هایی برای خود قائل شده‌اید که از ترس‌ها و یا خاطرات قدیمی‌تان سرچشمه می‌گیرد و اکنون ناگهان خود را آشکار می‌کنند. به زور چیزی را جلو نبرید؛ حتی اگر بتوانید گذشته را فراموش کنید بازمدتی زمان لازم است تا بتوانید همه چیز را درست کنی

 متولدین اردیبهشت : خیلی سخت است که امروز بخواهید توضیح دهید چه منظوری دارید به خاطر اینکه افکار شما در اطراف سرگردان است و شما نمی‌توانید آنها را تحت فرمان خود داشته باشید. ممکن است سعی کنید که یک ایده ساده را در محل کارتان اجرا کنید تنها برای اینکه به دیگران نشان دهید که آنقدرها که به نظر می‌رسد ایده‌های شما ساده و آسان نیست. نیازی نیست که افکار خود را محدود کنید؛ فقط بر جریانات ذهنی خود مسلط شوید و با آنها گردش کنید مانند یک عقاب که بر فراز یک کوه آتشنشان اوج می‌گیرد و بعد از اینکه به زمین بازگشتید به دیگران راجع به این سفر درونی توضیح دهید.

 متولدین خرداد : به جای اینکه بین ایده‌های جدید و مختلف در ذهن تان مدام گردش کنید روی طرحی که در روزهای گذشته آغاز کرده بودید کار کنید و آن را به جایی برسانید. اگر اکنون در میان افکارتان غرق شدید نگران نشوید به خاطر اینکه سیاره حاکم شما عطارد بوسیله پلوتون تیره و کدر سایه دار و مبهم شده است و تمرکز کردن را برای شما مشکل کرده است. با وجود اینکه رویاهای شما بسیار دور به نظر می‌رسند اما آنها بیشتر از آنکه فکرش را بکنید به شما نزدیک هستند. زمان خود را از دست ندهید؛ به این ترتیب زودتر از آنچه فکرش را بکنید به اهداف تان می‌رسید!
 
 

 متولدین تیر : بازگشت ماه به نشان تان می‌تواند شما را تشویق کند که کاری را به شیوه خودتان انجام دهید یا حداقل درباره آن به طور جدی فکر کنید. اگر ازجوامع اجتماعی نیز عقب نشینی می‌کنید به این معنی نیست که بیش از حد منزوی هستید. حتی اگر سرانجام ندانید که در زندگی تان چقدر کار مفید انجام داده اید با کسانی معاشرت کنید بیشترین لذت را با مصاحبت آنها می‌برید.

 متولدین مرداد : اتصال امروز خورشید آفریننده با پلوتون تیره و تار می‌تواند تیرگی‌ها و دلتنگی‌های زندگی شما را از بین ببرد و افکار شما را به رنگین کمانی از فرصت‌ها و تجربه‌ها تبدیل کند. اما شما نیاز خواهید داشت که آگاهانه تصمیم بگیرید تا در روشنی گام بردارید نه اینکه در دنیای رویاهای و پس زمینه ذهن تان پنهان شوید. قدم زدن در نیمه نورانی خیابان می‌تواند عمیق ترین ترس‌ها و دلهره‌های شما را به عشقی التیام بخش تبدیل کند.

 متولدین شهریور : ممکن است امروز مجبور شوید که از نیازهای خود چشم بپوشید تا بتوانید روشن و واضح بیندیشید برای اینکه اتصال روحی عطارد با نپتون مبهم و نامعلوم غباری نفوذ ناپذیر بر روی دنیای شما بوجود می‌آورد. ادراکات هوشیارانه شما امروز نفوذ کمتری دارد و تجزیه و تحلیل بحرانی به نظر می‌رسد خارج از موضوع باشد. برخلایف نظر شما نیازی به درگیری نیست. اگر اطلاعاتی ندارید که به درک و شناخت از آینده به شما کمک کند اجازه دهید تا احساسات تان شما را راهنمایی کنند.


 متولدین مهر : امروز موضوع درباره چیزی نیست که می‌گویید بلکه درباره چیزی است که نمی‌گویید. روابطی متقابلی که در خانه یا محل کار دارید ممکن است بوسیله احساسات بیان نشده شما تحت تاثیر قرار گیرد. اگر هر کس از نظر احساسی شفاف و واضح بود زندگی خیلی راحت تر می‌شد اما اکنون نگهداری اسرار فقط می‌تواند به فشار روحی و استرس شما بیفزاید. ممکن است احساس کنید که هیچ راه حلی وجود ندارد اما خشنودی و رضایت شما بیشتر از اینکه غیر قابل دسترس باشد به تاخیر افتاده است.

 متولدین آبان : ممکن است امروز در میان احساسات تان شناور باشید و هیچ راه حل آسانی نیز نباشد که بتوانید براحتی با احساسات خود ارتباط برقرار کنید. این به معنی آن نیست که شما سوای دیگران هستید بلکه تنها زبانی است که به نظر می‌رسد قادر به بیان نکات حساس و ضروری نیست. ممکن است بهتر باشد که به جای اینکه سعی کنید تا خود را به زور جزییات بیان کنید آهنگی بنوازید که احساسات تان را بیان کند. برای از بین بردن این فشار روحی می‌توانید شعری از دنیای روحی و درونی خود بگویید که بتوانید در قالب آن احساسات خود را بیان کنید.

 متولدین آذر : ممکن است امروز بشدت نیاز به راهی داشته باشید که از این مرحله بی قرار کننده زندگی فرار کنید. خوشبختانه سحر و جادو در فضا معلق است و شما قادر خواهید بود که این سحر و جادو را پراکنده کنید تا برای لحظاتی در فضایی دور از واقعیت به رویاهای دور و درازی که دارید فکر کنید. تا زمانیکه شما یک قشر بیرونی و محافظ برای ظاهر خودتان ایجاد کرده‌اید هیچ کس نمی‌تواند مزاحم شما شود و شما را از سفرذهنی در مکان های دوردست بیرون بیاورد.


 متولدین دی : زمانیکه احساس می‌کنید چسبیدن به واقعیت باعث می‌شود شما به اشتباه بیفتید احساس ناخوشایندی را تجربه می‌کنید. ممکن است وسوسه کننده باشد که یک کنترل ضروری بر دنیای بیرونی خود داشته باشید و در عین حال برنامه‌های ذهنی خود را رها می‌کنید. ممکن است راحت نباشد اما شما باید یاد بگیرید که همیشه نیاز ندارید که نمایش اجرا کنید. غلبه کردن بر ترس از شکست می‌تواند به شما کمک کند که به دیگران اجازه دهید تا در موفقیت‌های اخیر با شما سهیم باشند.

 متولدین بهمن : شدت یافتن احساسات تان می‌تواند امروز گیج کننده باشد اما شما احتمالا قادر نخواهید بود که از این مرحله جلوگیری کنید؛ به جای اینکه فقط ذهن و افکارتان را پریشان و احساسات تان را سرکوب کنید می‌توانید با کار کردن احساسات تان را تحت کنترل خود درآورید. خوشبختانه هنوز قدرت ذهنی و فکری دارید تا آنچه در ذهن دارید را انجام دهید. فقط فراموش نکنید که به ندای قلب تان گوش فرا دهید!


 متولدین اسفند : سیاره حاکم شما نپتون اکنون در دوازدهمین خانه از "معنویت" شما به عطارد منطقی پیوسته است. و تقریبا برای شما ممکن است که یک مقاله علمی یا یک کتاب راهنما یا شاید هم یک کتاب تخصصی بنویسید اما راحت نیست که یک داستان یا آهنگ بگویید یا یک شعر بنویسید. مجبور کردن خود تا نقشی یک دانشمند فلسفی یا یک تاجر حسابدار را بازی کنید ممکن است در زمان‌های دیگر خوشایند باشد اما حالا شما باید فقط اجازه دهید تا رویاهایتان آزادانه گردش کنند.

 
 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

 
  چاپ فرستادن به ایمیل

  اخبار موسیقی ایران _ تلکس خبری :دنیای موسیقی خیلی بزرگ‌تر و زیباتر و بااحساس‌تر از این حرف‌هاست که پدر و پسر بخواهند سر یکی دو تا آهنگ چانه بزنند؛ حالا دیگر باید خود مردم تصمیم بگیرند.

علیرضا قمیشی نامی در موسیقی روز کشورمان است که ورودش با حاشیه‌هایی همرا بوده است. او نیز مانند بعضی دیگر از خوانندگان جوان کشورمان فرزند یک خواننده است، البته با یک تفاوت عمده. ماهنامه «نسیم هراز» با وی گفت‌وگویی انجام داده که قسمت‌هایی از آن را می‌خوانیم

 

 

از خیلی وقت پیش زمزمه انتشار آلبومتان مطرح بود و خیلی‌ها منتظر بودند تا ببینند کار شما که با نام «قمیشی» فعالیت می‌کنید چه نوع موسیقی است؟ این تاخیر برای چه پیش آمد و این آلبوم چه پروسه‌ای را برای انتشار طی کرد؟
چهار یا پنج سال پیش بود که با آوای باربد شروع به کار کردم. سعی کردیم خیلی سریع آلبوم را برای انتشار آماده کنیم. برای همین هر شعر و آهنگی را که خودم داشتم، آوردم تا هرچه سریع‌تر آنها را به صورت آلبوم در آوریم. فکر می‌کنم مشکل ما مجوز بود که این تاخیر چندساله به وجود آمد و مهم‌تر از همه اینکه باور دارم هر چیزی در زمان خاص خودش اتفاق می‌افتد و از این دیر‌کرد نارضایتی ندارم.

یعنی اعتقاد دارید این آلبوم زمان خوبی منتشر شده است؟
صد درصد.

چند هفته‌ای از انتشار آلبوم گذشته است. در این مدت بازخورد‌هایی را که انتظار داشته‌اید، دیده‌اید؟
یک چیز خیلی جالب برایتان بگویم. شب قبل از اینکه قرار بود آلبومم منتشر شود، مادرم به من گفت: «چرا اصلا خوشحال نیستی، چرا ذوق‌زده نشده‌ای؟» خداراشکر به نقطه‌ای در زندگی رسیده‌ام که نه یک اتفاق خوب آنچنان ذوق زده‌ام می‌کند و نه یک اتفاق بد، دلسرد و مایوسم می‌کند. الان خوشحالم که آلبومم بیرون آمده است. شاید اگر دو سال پیش این اتفاق می‌افتاد واکنشم کمی متفاوت بود.

یک سری شیطنت‌هایی هم در محیط اینترنت ایجاد شد از این بابت که کار‌ها را ظاهراً پدرتان خیلی نپسندیده‌اند.
شاید باور نکنید، از روزی که یکی از دوستانم به من گفت در یکی از سایت‌ها چنین پیامی برای من آمده است، اول خیلی عصبانی شدم، اما همان دوستم حرفی به من زد که باعث شد عصبانیتم فروکش کند. از آن زمان به بعد به هیچ عنوان پیگیر این ماجرا نیستم و دوست ندارم مردم هم به من بگویند که درباره من چه گفته شده و چرا من پاسخی نمی‌دهم. این یک موضوع تمام شده است. دنیای موسیقی خیلی بزرگ‌تر و زیباتر و بااحساس‌تر از این حرف‌هاست که پدر و پسر بخواهند سر یکی دو تا آهنگ چانه بزنند. حالا دیگر باید خود مردم تصمیم بگیرند.

یک اسم مطرحی وجود دارد که شنیدن صدای پسرش برای آن جامعه جذاب است و دنبال این هستند که آن صدا را بشنوند. قاعدتا یک مقایسه‌هایی هم این وسط صورت می‌گیرد. دیدتان نسبت به این مقایسه کردن که برای مرم جذاب است و همیشه هم وجود داشته، چیست؟
نزدیک بودن صدا ژنتیکی است. با سیروان خسروی، آهنگساز و تنظیم‌کننده خیلی خوب، مشکل خیلی بزرگی در این زمینه داشتم و آن این بود که هر وقت قسمتی از یک آهنگ را می‌خواندم و می‌خواستیم آن را گوش کنیم، خودم از آن لذت می‌بردم، اما سیروان می‌گفت چون خیلی شبیه پدرت است دوباره آن را بخوان. من همیشه می‌خواستم او را متوجه کنم که این مربوط به ژن است و تقلیدی در کار نیست.

این سئوال را پرسیدم چون کسانی بودند که سعی می‌کردند به سبک پدرتان کار منتشر کنند مثل آقای کبیری، در یک مقطع آقای چاووشی، که بعد از آن سعی کردند آگاهانه سبکشان را عوض کنند. آن زمان نظرتان نسبت به این ماجرا چه بود که می‌دیدی بعضی‌ها سعی می‌کنند از سبک پدرتان پیروی کنند؟
اول در مورد آقای کبیری بگویم که من گوش خیلی تیزی در این زمینه دارم به خصوص در مورد ملودی‌ها و آهنگ‌های پدرم. مجتبی کبیری تنها کسی بود که اگر جای صدایش را می‌شنیدم با خودم می‌گفتم کدام آهنگ سیاوش است و وقتی روی آن زوم می‌کردم متوجه می‌شدم متعلق به سیاوش نیست. به این موضوع حسودی نمی‌کردم. راستش را بخواهید دنیا بزرگ است و هر کسی در یک گوشه آن مشغول انجام کاری است.

شما در آمریکا درامز می‌زدید. آنجا سابقه کار با گروهی خاص را داشته‌اید؟
با گروه‌های زیادی کار کردم. کلا جوان پرشوری بودم و از 15 سالگی در هالیوود،‌ جا‌هایی که برنامه اجرا می‌کردند زیاد رفت‌و‌آمد داشتم و با همه آشنا بودم. اکثرا گروه‌های هاردراک بودند و من کم‌کم در گروه‌ها بر خوردم و جاز زدم. جالب اینجا بود که خیلی مورد توجه قرار گرفتم و این را هم بگویم که دوست داشتم توجه‌ها را به خودم جلب کنم. با گروه Circus کار کردم. اینها گروه‌هایی بودند که مطرح بودند. گروه Guns N" Roses که همه آنها را می‌شناسند آن زمان اسمشان Eleganceبود. آن زمان با این گروه‌ها هم دوره بودیم ولی خوب آنها پیشرفت خیلی زیادی کردند. بعد از آن هم در شرایطی که کاملاً جا افتاده بودم و می‌توانستم خیلی پیشرفت کنم به ایران آمدم.

تا چه سالی آمریکا بودید؟
تا سال 1369. در سن 12 سالگی رفتم آمریکا و در سنی برگشتم که همه متعجب مانده بودند که جوان 21 ساله چرا برگشته است! دیگر هم حاضر نیستم از ایران بروم.

چرا نمی‌روید آن‌ور کار کنید؟
همه می‌گویند اگر بروی آنجا به اوج می‌رسی. من نمی‌دانم مردم اوج را چه می‌دانند ولی مثال من این است که فکر کنید اوج کره ماiاست، وقتی قرار است روی کره ماه بایستی و به کره زمین نگاه کنی و حسرت بخوری که هم نوع‌هایت آنجا هستند و تو این جایی به چه دردی می‌خورد! این دیگر اوج نیست این جا من ارتباطی که با یک راننده ‌تاکسی در عرضه ده دقیقه برقرار می‌کنم در خارج شاید در 15 سال هم برقرار نشود. هم خانه، هم نوع و هم فکر من هستند و من مملکتم را دوست دارم.


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

اخبار اختصاصی آفتاب
 
 
مجسمه جاستین بیبر هم به موزه مادام توسو اضافه شد  
 
 
 
 
   
 
 
    روز سه شنبه یعنی یک روز پس از اینکه جاستین بیبر تغییر مدل همیشگی موهایش را از طریق تویتر به اطلاع طرفدارانش رساند، موزه مادام توسو اعلام کرد که تندسی مومی این نوجوان کانادایی ساخته خواهد شد.
   
   
 
 
     

تندیس مومی این ستاره پاپ ?? ساله از ماه مارچ در موزه مادام توسوی نیویورک ، لندن و آمستردام ، به نمایش گذاشته خواهد شد.مدل موهای قبلی این پدیده بی نظیر نیز به اندازه صدای با احساسش معروف بود.

بیبر گفت:" جاودانه شدن در کنار ستارگان بزرگی همچون مایکل جکسون ، پرینس ، بیانسه و آشر ، بی نهایت هیجان انگیز و خوب است.

بیبر روز دوشنبه در صفحه تویتر خود نوشت که مدل موهایش را عوض کرده است و موهای زده شده خود را به خیریه اهدا کرده است.

جاستین بیبر برای گسترش شهرتش از سایتهای تویتر و یوتیوپ استفاده کرد و آلبوم او در سال گذشته چهارمین آلبوم پرفروش آمریکا شد . اما در رقابتهای گرمی امسال شکست خورد و نتوانست هیچ یک از جوایز گرمی را با خود به خانه ببرد


اولین دیدگاه را شما بگذارید طراحی و نقاشی-گالری ،

  

 
فرزندان مایکل همیشه درباره او حرف می زنند  
 
 
 
 
   
 
اگرچه مایکل جکسون
 
 مرده است اما هنوز حضور پررنگی در زندگی فرزندانش دارد.
 
 
     

به گزارش واحد خبر آفتاب به نقل از مجله پیپل، جکی جکسون ، برادر مایکل جکسون گفت:" آنها هر روز درباره پدرشان صحبت می کنند. عکسهای مایکل را به دیوار اتاق خوابشان زده اند و مرتبا" درباره پدرشان از من سئوال می کنند. آنها دلشان می خواهد بیشتر در مورد او بدانند."

جکی گفت:" هرسه فرزند مایکل ، پرینس ، پاریس و پرینس مایکل ، کارهایشان را بخوبی انجام می دهند . او افزود:" آنها به حرفه سینما و موسیقی علاقه زیادی دارند. پرینس دلش می خواهد در آینده کارگردان شود و پاریس به حرفه بازیگری علاقه مند است."

جکی به شوخی گفت:"من به بچه ها گفتم : بهتر است بیشتر تلاش کنید ، وقتی ما هم سن و سال شما بودیم کنسرت اجرا می کردیم و بلیط کنسرت می فروختیم."

 

فرزندان مایکل شدیدا" تحت تاثیر زندگی پدرشان هستند برای مثال پرینس که اخیرا" همراه عمویش ، جکی ، برای تماشای بازی لس آنجلس لیکرز رفته بود ، پیراهن شماره پنج جکسون را پوشیده بود. این پیراهن مشکی یکی از لباسهای مجموعه جی ? است که برادران جکسون راه اندازی کرده بودند.

جکی گفت در همایش مد مجیک که در لاس وگاس برگزار شد ، گفت:" ما هزاران عکس مختلف داریم که هیچ کس تا بحال آنها را ندیده است که در آینده از آنها استفاده خواهیم کرد."

جکی گفت : برای تولید لباسها در فصل دوم ، از تصاویر معروف این گروه معروف استفاده خواهیم کرد و این تصاویر روی تی شرت ها و ژاکتها چاپ خواهد شد. فرزندان مایکل نیز این تی شرت ها را خیلی دوست دارند.


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ