فال روزانه
کد فال روزانه
فال,طالع بینی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • + سلام.از همه معذرت.یه اشکال در دستمزد هنرمندان وجود داشت که رفع شد.دوست داشتید بخونید.ممنون
  • + سلام. داره 1 بازون قشنگ همه جا رو تر میکنه. هر کی خوابه از دستش رفت

1 2 3 4 5 >> >

نظر بسیار زیبای یک ریاضیدان درمورد زن و مرد!

روزی از دانشمندی ریاضیدان نظرش را درباره زن و مرد پرسیدند...

روزی از دانشمندی ریاضیدان نظرش را درباره زن و مرد پرسیدند.

جواب داد:
اگر زن یا مرد دارای ( اخلاق) باشند پس مساوی هستند با عدد یک =1
اگر دارای (زیبایی) هم باشند پس یک صفر جلوی عدد یک میگذاریم =10
اگر (پول) هم داشته باشند دوتا صفر جلوی عدد یک میگذاریم =100
اگر دارای (اصل و نصب) هم باشند پس سه تا صفر  جلوی عدد یک میگذاریم =1000

ولی اگر زمانی عدد یک رفت (اخلاق) چیزی به جز صفر باقی نمی ماند و صفر هم به تنهایی هیچ نیست ، پس آن انسان هیچ ارزشی نخواهد داشت.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

مجله علمی "پاپ ساینس" به طبقه بندی ?? اختراع و نوآوری پرداخته است که تا سال ???? می توانند به طور ریشه ای زندگی بشر را دستخوش تحول کنند برپایه این پیش بینی، ???? سالی "فوق فناورانه" و غنی از نوآوریها خواهد بود.
آیا تاکنون از خود پرسیده اید که دنیا در سال ???? چگونه خواهد بود؟ مجله علمی "پاپ ساینس" با طبقه بندی ?? ایده نوآورانه ای که ظرف ?? سال آینده می توانند زندگی بشر را متحول کنند به این سئوال پاسخ داده است
.
برپایه این پیش بینی، ???? سالی "فوق فناورانه" و غنی از نوآوریها خواهد بود. البته این سایت تاکید می کند که سال ???? تنها یک تاریخ نمادین در استفاده از فناوریهای نوین فوق پیشرفته در آینده است
.
در این خصوص "مایک لیبهولد"، عضو "موسسه آینده" توضیح داد: "این نوآوریها می توانند در سال ???? یا ???? به تحقق برسند اما استفاده از سال ???? تنها برای رُند کردن این بازه زمانی است
."
طبقه بندی ?? نوآوری تا سال ????

1-ژاپن یک پایگاه روباتیک بر روی ماه خواهد ساخت/ عقیده پاپ ساینس: از نظر تئوری ممکن است اما از نظر اقتصادی به فاکتورهای تصمیم گیری نیاز دارد.

2-چین از طریق یک راه آهن فوق سریع پکن را به لندن متصل خواهد کرد/ عقیده پاپ ساینس: ممکن اما غیرمتحمل


3-خودروها خودشان را می رانند/ عقیده پاپ ساینس: به طور حتم امکانپذیر است اما نه تا سال ????

4-سوختهای زیستی به قیمت قابل رقابت با سوختهای فسیلی می رسند و می توانند جایگزین آنها شوند/ عقیده پاپ ساینس: عملی است.

5-خودروهای پرنده در آسمان پرواز خواهند کرد/ عقیده پاپ ساینس: احتمالا دارد تا سال ???? نمونه آزمایشی آن را خواهد ساخت
.

6-ما خواهیم توانست دستگاهها را از ریزتراشه هایی که در مغز ما کاشته خواهند شد دستگاههای الکترونیکی را کنترل کنیم/ عقیده پاپ ساینس: ممکن است که تا سال ???? تراشه هایی را در مغز خود داشته باشیم اما آنها کار زیادی انجام نخواهند داد
.

7-تمام نمایشگرهای جدید می توانند از "دیودهای ساطع کننده نور ارگانیکی" (OLED) فوق نازک ساخته شوند/ عقیده پاپ ساینس: به احتمال بسیار قوی انجام شدنی است
.

8-
فضای تجاری به ما اجازه می دهد به ماه و اخترواره ها برویم و مواد معدنی را استخراج کنیم/ عقیده پاپ ساینس: سفرهای فضایی تجاری یک اندیشه واقعی است اما سفر به ماه، اخترواره ها و ماموریتهای استخراج مواد معدنی اهداف غیرمتحملی تا سال ???? به نظر می رسند.

9-یک رایانه هزار دلاری که نیروی پردازشی برابر با مغز انسان خواهد داشت/ عقیده پاپ ساینس: احتمالا

10-ترجمه همگانی با دستگاههای موبایل بسیار در دسترس خواهد بود/ عقیده پاپ ساینس: احتمالا. اما دقت آنها به نوع زبان بستگی دارد.

11-ما سرانجام از عینکهای دیجیتال استفاده خواهیم کرد/ عقیده پاپ ساینس: در این مورد ما تقریبا نیمه راه را رفته ایم.

12-ما مغز مصنوعی ایجاد خواهیم کرد/ عقیده پاپ ساینس: ما سرانجام روزی به آن خواهیم رسید.

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

تصویر: دوران کودکی عادل فردوسی پور!
عکس 11 سالگی عادل فردوسی پور در سال 1364 به همراه برادر و خواهرش.
 
 
 
 
 

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

اعتراض به جریان انحرافی در نماز جمعه تهران 

فارس:نماز جمعه این هفته تهران که به امامت آیت‌الله کاظم صدیقی در محل دانشگاه تهران و با حضور مقامات لشکری، کشور و جونان مؤمن برگزار شد، با حاشیه‌های همراه بود.

برخی از جونان که امروز با تمثال رهبر معظم انقلاب اسلامی جهت اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه به دانشگاه تهران آمده بودند، با سردادن شعار "دست خدا بر سر ما، خامنه‌ای رهبر ما "، "وای اگر خامنه‌‌ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد " آمادگی خود برای مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی ‌اعلام کردند.

امام جمعه موقت تهران کابینه دولت دهم را ولایت‌مدار ‌دانست و گفت: یکی از وزرای کابینه به من گفت ما معتقدیم اگر حضرت آقا حکم طلاق همسر آقای رئیس جمهور را ‌بدهد، همسر رئیس جمهور برایش حرام می‌‌شود و رئیس جمهور نمی‌تواند به او دست بزند که این اظهار‌نظر ‌با شعار "الله‌‌اکبر، خامنه‌ای رهبر " نمازگزاران تهرانی مورد استقبال قرار گرفت

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

خاتمی اظهارات منتسب به خود درباره احمدی ‌نژاد را تکذیب کرد

جهان:آیت الله سید احمد خاتمی ضمن ابراز تاسف از نشر غیرواقع این مصاحبه‌ که بهره‌برداری ضدانقلاب را نتیجه داده است، بیان داشت: باید جلوی این گونه رفتارها ضداخلاقی گرفته شود. 

وی در توضیح اظهارات خود در گفت‌وگوی مذکور گفت: اینجانب گفته‌ام که حمایت‌‌های مقام معظم رهبری در دوره اول ریاست جمهوری از آقای احمدی‌نژاد و تجلیل‌های بجای ایشان از خدمات دولت سبب شد مردم حدس بزنند که مقام معظم رهبری بی‌میل نیستند برنامه‌های دولت به انجام برسد. 

داماد آیت الله سعیدی افزود: بنابراین نشر اظهارات بنده با این مضمون که مقام معظم رهبری در انتخابات ریاست جمهوری دهم از آقای احمدی‌نژاد حمایت کردند نادرست و کذب محض است. 

آیت الله خاتمی با عنوان این مطلب که حضرت آقا در انتخابات کاملا بی‌طرف بودند و خودشان هم فرمودند که هیچ کس از رای من خبر ندارد، تصریح کرد: ایشان همانند امام راحل در مواقع حساس نظیر انتخابات‌ها یکسری رهنمودهایی دارند که از جایگاه ولایت خطاب به ملت مطرح می‌کنند.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

طرح سؤال از رئیس جمهور مجدداً در مجلس کلید خورد
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با به روز کردن طرح سئوال از رئیس جمهور که زمزمه‌های آن پیشتر به گوش رسیده بود، مجدداً‌ برای مطرح کردن آن در صحن مجلس اقدام کردند.
 
مهر : جمعی از نمایندگان مجلس در جلسه‌ای که صبح روز پنجشنبه برگزار شد به این جمع‌بندی رسیدند که موضوع طرح سئوال از رئیس جمهور را به دلیل اتفاقات اخیر رخ داده در دولت پیگیری کنند.

بر این اساس متن تنظیم شده ای که قبلاً از سوی علی مطهری تهیه شده بود با توجه به مسایل اخیر به روز شده و برای آن امضا جمع‌آوری شده است.
تعداد امضاها تا لحظه مخابره خبر ،‌به عدد 90 رسیده است.

در متن این سوال علاوه بر مسایل مربوط به اقدامات غیرقانونی دولت از جمله عدم پرداخت اعتبارات مصوب برای مترو و همچنین معرفی نشدن وزرای وزارتخانه‌های ادغام شده و نحوه برخورد دولت با مصلحی وزیر اطلاعات نیز گنجانده شده است. 

پیش از این ،‌ نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صدد طرح سوال از احمدی نژاد بودند که با بازگشت وی به دولت ،‌طرح خود را معلق کردند اما به نظر می رسد با رویدادهای جدید این موضوع به طور جدی تر در دستور کار نمایندگان قرار بگیرد.

طبق اصل 88 قانون اساسی ،‌ هر گاه یک چهارم کل نمایندگان مجلس ،‌ از رئیس جمهور سوال کنند ،‌وی موظف است ظرف مدت حداکثر یک ماه در مجلس حاضر شود و جواب دهد. حد نصاب استیضاح رئیس جمهور ‌،‌یک سوم نمایندگان است.
 

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

بزرگترین پرچم کشورمان در ساحل بوشهر که 100 میلیون تومان خرج در بر داشته است، 4 روز هم سالم نماند و بخشی از آن ریشه ای شده است.

 این پرچم 250 متزی که روی دکلی به ارتفاع 50 متر، شنبه این هفته به بهانه روز خلیج فارس در ساحل بوشهر و مقابل شهرداری این شهر و تندیس رئیسعلی دلوار نصب شد، هنوز 4 روز از نصب آن نگذشته بود که بخشی از پرچم که بدون حاشیه دوزی بوده، ریشه ای و تخریب شده است.

این گزارش می افزاید: در زمان رونمایی از این پرچم نیز که معاون سازمان میراث فرهنگی کشور، استاندار و شماری از مسئولان حضور داشتند، به دلیل اشکال فنی رخ داده، پرچم بالا نرفت و مراسم در حالی که با تاخیر چند ساعته آغاز شده بود،سرانجام با افراشته شدن پرچم در نیمه دکل، به کار خود پایان داد.

برخی منابع آگاه نیز مدعی هستند: شب قبل از رونمایی از این پرچم، پیمانکار مربوطه نتوانسته دکل و متعلقات هوایی پرچم را نصب کند و یکی از شرکت های روسی فعال در نیروگاه اتمی در دقیقه 90 به کمک فراخوانده شده و کار را تمام کرده است.

هزینه 100 میلیون تومانی برای بزرگترین پرچم کشورمان در بوشهر - که رقم مذکور بارها از سوی مدیرکل میراث فرهنگی استان اعلام گردیده- هرچند اقدامی نمادین در راستای پاسداشت سمبل کشورمان بوده که در جای خود قابل تقدیر است، اما تخریب آن ظرف کمتر از 4 روز پس از نصب، علامت سوال های جدی را پیش روی افکار عمومی قرار داده و با خود می گویند این پرچم در شرجی دائمی ساحل و بادهای موسمی پاییز بوشهر قرار بود چگونه مقاومت کند؟

پایگاه خبری «خلیج فارس» حق پاسخگویی را برای اداره کل میراث فرهنگی استان محقوظ می داند، شاید این بار آفتاب از جای دیگری طلوع کرده باشد و برخلاف دفعات متعدد پیشین، مسئولان آن در قبال رویدادهای حوزه کاری شان پاسخگو باشند.

 
 

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ