فال روزانه
کد فال روزانه
فال,طالع بینی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • + سلام.از همه معذرت.یه اشکال در دستمزد هنرمندان وجود داشت که رفع شد.دوست داشتید بخونید.ممنون
  • + سلام. داره 1 بازون قشنگ همه جا رو تر میکنه. هر کی خوابه از دستش رفت

 
فرزندان مایکل همیشه درباره او حرف می زنند  
 
 
 
 
   
 
اگرچه مایکل جکسون
 
 مرده است اما هنوز حضور پررنگی در زندگی فرزندانش دارد.
 
 
     

به گزارش واحد خبر آفتاب به نقل از مجله پیپل، جکی جکسون ، برادر مایکل جکسون گفت:" آنها هر روز درباره پدرشان صحبت می کنند. عکسهای مایکل را به دیوار اتاق خوابشان زده اند و مرتبا" درباره پدرشان از من سئوال می کنند. آنها دلشان می خواهد بیشتر در مورد او بدانند."

جکی گفت:" هرسه فرزند مایکل ، پرینس ، پاریس و پرینس مایکل ، کارهایشان را بخوبی انجام می دهند . او افزود:" آنها به حرفه سینما و موسیقی علاقه زیادی دارند. پرینس دلش می خواهد در آینده کارگردان شود و پاریس به حرفه بازیگری علاقه مند است."

جکی به شوخی گفت:"من به بچه ها گفتم : بهتر است بیشتر تلاش کنید ، وقتی ما هم سن و سال شما بودیم کنسرت اجرا می کردیم و بلیط کنسرت می فروختیم."

 

فرزندان مایکل شدیدا" تحت تاثیر زندگی پدرشان هستند برای مثال پرینس که اخیرا" همراه عمویش ، جکی ، برای تماشای بازی لس آنجلس لیکرز رفته بود ، پیراهن شماره پنج جکسون را پوشیده بود. این پیراهن مشکی یکی از لباسهای مجموعه جی ? است که برادران جکسون راه اندازی کرده بودند.

جکی گفت در همایش مد مجیک که در لاس وگاس برگزار شد ، گفت:" ما هزاران عکس مختلف داریم که هیچ کس تا بحال آنها را ندیده است که در آینده از آنها استفاده خواهیم کرد."

جکی گفت : برای تولید لباسها در فصل دوم ، از تصاویر معروف این گروه معروف استفاده خواهیم کرد و این تصاویر روی تی شرت ها و ژاکتها چاپ خواهد شد. فرزندان مایکل نیز این تی شرت ها را خیلی دوست دارند.


اولین دیدگاه را شما بگذارید

 پیش از...   


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ