فال روزانه
کد فال روزانه
فال,طالع بینی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • + سلام.از همه معذرت.یه اشکال در دستمزد هنرمندان وجود داشت که رفع شد.دوست داشتید بخونید.ممنون
  • + سلام. داره 1 بازون قشنگ همه جا رو تر میکنه. هر کی خوابه از دستش رفت

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز


 

 
تحقیقات دانشمندان نشان میدهد چشم ها واقعا دریچه ای به درون افکار انسان ها هستند و می توان با بررسی حرکت و نگاه انسان ها به افکار آنها پی برد.
تحقیقات دانشمندان نشان می دهد چشم ها واقعا دریچه ای به درون افکار انسان ها هستند و می توان با بررسی حرکت و نگاه انسان ها به افکار آن ها پی برد.
یک نگاه مختصر به بالا یا پایین ، چپ یا راست می تواند به فهمیدن آنچه که در ذهن هر انسانی می گذرد کمک کند.


در یک تحقیق که توسط دانشگاه ملبورن انجام شده است ، از داوطلبان خواسته شد به یک سری از اعداد بین یک تا ?? فکر کنند و آنها را به صورت تصادفی بیان کنند.
دانشمندان حرکات چشم هر نفر را تحلیل کرده و اعلام کردند که میتوانند عددی را که هر شخص در ذهن خود به آن فکر می کند را با دقت بالایی حدس بزنند.
این تحقیقات نشان می دهد که هنر خواندن ذهن می تواند با کمک مطالعه حرکات و حالات غیر ارادی چهره به صورت علمی دربیاید.
دکتر مایکل نیکولاس یک عصب شناس و یکی از نویسندگان این تحقیق در این باره گفت : چشم ها نه تنها به ما اجازه می دهند که دنیای اطراف خود را ببینیم ، بلکه با کمک آنها میتواند به دنیای درون ذهن انسان ها هم نفوذ پیدا کرد.
در این تحقیقات که نتایج آن در نشریه Current Biology به چاپ رسیده است ?? مرد راست دست در یک اتاق تاریک قرار گرفتند و از آنها خواسته شد اعداد بین یک تا ?? را به طور کاملا تصادفی لیست کنند.در این بین حرکات چشم آنها به طور کامل جزئی تحت نظر قرار گرفت و هر حرکت کوچک ثبت شد.


دانشمندان متوجه شدند اگر چشم افراد کمی به طرف چپ و سپس اندکی به سمت پایین حرکت کند ، احتمالا عدد بعدی که آنها انتخاب می کنند کوچک تر خواهد بود ، اما اگر آنها چشمان خود را به سمت راست و بالا حرکت دهند احتمالا عدد بزرگتری را انتخاب خواهند کرد.
در این تحقیقات دانشمندان توانستند در ?? درصد موارد به درستی عدد بعدی را حدس بزنند.
دکتر توبیاس لوتشر در این باره گفت : ما معمولا اعداد را در یک خط تصور میکنیم .زمانی که ما در مورد اعداد فکر می کنیم به طور خودکار آنها را در فضا تصور می کنیم و اعداد کوچک را در سمت چپ و اعداد بزرگتر را در سمت راست قرار می دهیم.این در حالی است که ما خودمان هم به این نوع تصور ذهنی که از اعداد داریم توجه نمی کنیم.
دانشمندان با انجام این تحقیقات به این نتیجه رسیدند که این گفته قدیمی که چشم ها میتوانند انسان را لو بدهند درست است.این یافته ها نشان می دهد ارتباطات بسیار پیچیده ای بین افکار انسان ها ، حرکات بدن و جهان اطراف ما وجود دارد.
این تحقیقات می تواند از این منظر هم قابل توجه باشد که فکر کردن ساده نسبت به اعداد تصادفی منجر به تغییرات سیستماتیک در موقعیت چشم انسان ها میشود.قبلا نیز حرکات عرضی چشم به محاسبات ریاضی و یادآوری خاطرات گذشته مرتبط شده بود.
پروفسور ریچارد وایزمن استاد روانشناسی دانشگاه هرت فورد شایر در این باره گفت : مغز انسان ها افکار و حرکات بدن را کنترل می کند.اما سوال اصلی این جاست که کدام یک زودتر اتفاق می افتند ، فکر کردن یا حرک بدن؟
به نظر می رسد که این حرکت ها هستند که بر تفکرات انسان ها مقدم هستند و این بسیار موضوع جالبی است.
پروفسور وایزمن گفت آین تحقیقات بر اساس مطالعاتی بود که توسط ادماند جکوبسون روانپزشک آمریکایی در دهه ???? انجام شد که در طی آن از شرکت کنندگان در تحقیق خواست که به برج ایفل فکر کنند و در این هنگام آنها به طور ناخودآگاه به سمت بالا نگاه می کردند.


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  


 

 
دروغ مفهومی است انتزاعی و انسانها تنها به دو دلیل دروغ می گویند: یا برای رسیدن به لذت بیشتر، یا اجتناب از افزایش درد و رنج. عده ی بسیار زیادی از افراد بی هیچ دلیل خاصی و تنها به خاطر تمایلات فردی، روزانه دروغ های بیشماری را بر سر زبانهایشان جاری می سازند. در مورد سوابق شغلی دروغ می گویند، وقتی خانم سوال می کند که لباس جدیدش زیباست (با پوزش از خانم ها) حتی بدون اینکه نیم نگاهی بیندازند، حرف او را تائید می می نمایند و …
در این میان برخی از افراد نیز هستند که تصور می کنند اگر دروغ نگویند نمی توانند به چیزی که می خواهند برسند. یک چنین دروغ هایی می تواند مضر باشد. با این مقدمه اکنون می پردازیم به چگونگی شناسایی دروغگو و به شما یاد می دهیم که چگونه می توانید یک چنین مسئله ای را به راحتی و تنها با نگاه کردن به چشم های طرف مقابل تشخیص دهید.
چشم آیینه ی تفکراتی است که در ذهن جریان دارد. بازتاب کلیه ی فرایندهای ذهنی را می توان بطور مستقیم در چشم مشاهده نمود. تحقیقاتی که در حوزه اعصاب و زبان شناسی انجام گردیده حاکی از این امر است که چشم نسبت به تفکرات مختلف ذهنی از خود واکنش های متفاوت نشان می دهد. به عنوان مثال اگر از شخصی بخواهید تا “یک گاو زرد” را در ذهن خود مجسم کند، می بینید که چشم های خود را ابتدا به سمت بالا و سپس به طرف چپ متمایل می کند. این فرایند نشان دهنده ایجاد تصویر خیالی در ذهن فرد است.
البته باید دقت داشته باشید سرنخ هایی که از حالات چشم بدست می آورید تنها نشان می دهند که مغز در پاسخ به سوال شما چه واکنشی نشان می دهد، نه اینکه چه رشته افکاری به صورت حقیقی در ذهن جریان دارد. حال با تشریح مثالی که پیشتر به آن اشاره کردیم موضوع را بسط می دهیم. زمانیکه از فرد می خواهید تا یک گاو زرد را مجسم کند، این امکان وجود دارد که او یاد زمانی بیفتد که تصویر یک گاو زرد را نقاشی کرده بوده که سبب می شود جهت مخالف (سمت بالا و راست) را نگاه کند . ..
این اطلاعات چه کمکی در زمینه شناسایی افراد دروغگو می کند؟


خوب فرض کنید که شوهر شما دیر به خانه آمده و از قبل به شما گفته که قصد دارد تا با دوستانش برای نوشیدن یک آب میوه بیرون برود. زمانیکه به خانه بر می گردد از او سوال می کنید: “خوش گذشت ؟” زمانیکه او پاسخ می دهد: “بله، خیلی خوب بود” شما متوجه می شوید که به سمت چپ نگاه می کند. یک چنین مسئله ای نشان می دهد که این پاسخ ساختگی است چراکه جهت چشم هایش نشان از تصویر سازی خیالی در ذهنش دارد. از سوی دیگر نگاه کردن به سمت راست نشانگر یادآوری خاطرات است و نشان می دهد که او زمانی را با دوستانش سپری کرده و آلان در حال یادآوری آنهاست پس راست می گوید. دلیل وجود ندارد که در مورد این مطلب که به او خوش گذشته یا نه به شما دروغ بگوید، بنابراین شما به راحتی از روی این قضیه می توانید تشخیص دهید که آیا با دوستانش برای صرف نوشیدنی بیرون رفته بوده یا خیر. ..
به سمت بالا و چپ
نشانگر: ساختن بصری تصویر
اگر از کسی بخواهید تا “یک بوفالوی بنفش” را مجسم کند، در حین فکر کردن به بوفالو چشم هایش به سمت بالا و چپ گرایش پیدا می کند و از نظر دیداری آنرا در ذهن خود به تصویر می کشد.

به سمت بالا و راست
نشانگر: یادآوری بصری تصویر
اگر از کسی بپرسید: “اولین خانه ای که در آن زندگی میکردید چه رنگی بود؟” در حالی که درگیر فکر کردن هستند، چشم هایشان ابتدا به سمت بالا و سپس راست متمایل می گردد و در طی این پروسه به یاد می آورند که زمان بچگی خانه ی آنها چه رنگی بوده.

سمت چپ
نشانگر: ساخت آواهای شنیداری
اگر از کسی بخواهید تا “بلندترین صدایی که ممکن است وجود داشته باشد” را در ذهن خود مجسم کند، زمانیکه ذهن آنها در حال ایجاد این صداست، چشم ها به سمت بالا متمایل می شوند.

سمت راست
نشانگر: به یاد آوردن آواهای شنیداری
اگر از کسی سوال کنید: “صدای مادربزرگت را به یاد می آوری” جهت چشم هایشان در طی فرایند یادآوری به سمت راست متمایل می گردد.

به سمت پایین و چپ
نشانگر: بساوایی / بویایی
اگر از کسی بپرسید : “آیا بوی آتشی که در اردوگاه به پا شده بود را به خاطر می آوری؟” چشمان آنها به سمت مذکور متمایل می گردد. جهت چشم هنگام به خاطر آوردن احساسات، بو، و مزه اینچنین است.

به سمت پایین و راست
نشانگر: مکالمه درونی
این مطلب نشان می دهد که فرد در حال صحبت کردن درونی با خودش است.

نکات نهایی
- نگاه مستقیم به سمت جلو و یا نگاهی که چشم ها در آن خیره و بدون حرکت هستند هم می تواند نشان دهنده ی دسترسی بصری باشد
- ممکن است که در افراد چپ دست کلیه نکات ذکر شده عملکرد قرینه داشته باشند .
- مانند کلیه ی علائم دروغگویی، برای برخورداری از تشخیص صحیح باید ابتدا از رفتارهای اولیه فرد دروغگو مطمئن شوید و بعد از روی حالت چشمانشان نتیجه بگیرید که در حال دروغ گفتن است.


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  


آیا می‌دانید سالی ??? شهاب سنگ به زمین برخورد می‌کنند.
آیا می‌دانید خورشید روزی ??????? میلیارد اسب بخار انرژی به زمین می‌فرستد.
آیا می‌دانید کوچک‌ترین زمین فوتبال ساخته شده یک بیست هزارم یک تار مو است (نانو).
آیا می‌دانید با دویدن می‌توان مسافر زمان بود و کسری از ثانیه از دیگران بیشتر عمر کرد.
آیا می‌دانید ?? درصد افرادی که دست چپ هستند، تایپیستند.
آیا می‌دانید برای تولید ? لیتر بنزین ????تن گیاه در گذشته مدفون شده است.
آیا می‌دانید هر ? دقیقه نسل یک موجود زنده منقرض می‌شود.
آیا می‌دانید داوینچی با یک دست می‌نوشت و با دست دیگر نقاشی می‌کشید.
آیا می‌دانید گوش و بینی در تمام طول عمر رشد می‌کنند.
آیا می‌دانید آب دریا بهترین ماسک صورت است.
آیا می‌دانید در ساخت برج ایفل ??? میلیون پیچ و مهره به کار رفته است.
آیا می‌دانید بینی انسان قادر به تشخیص ?????? نوع بوی مختلف است.
آیا می‌دانید انرژی که خورشید در ? ثانیه تولید می‌کند برای مصرف ? میلیون سال زمین کافی است.
آیا می‌دانید غیرممکن است که بتوانید با چشم باز عطسه کنید.
آیا می‌دانید ما در طول زندگیمان ?? کیلو پوست می‌اندازیم.
آیا می‌دانید رنگ مورد علاقه ?? درصد آمریکایی‌ها آبی است!
آیا می‌دانید وقتی شخصی در سریلانکا سرش را از طرفی به طرفی دیگر تکان می‌دهد یعنی باشه.
آیا می‌دانید در این دنیا تعداد جوجه‌ها از آدم‌ها بیشتر است.
آیا می‌دانید نوارهای لاستیکی خیلی طول می‌کشد تا سرد شوند.
آیا می‌دانید مغز در هنگام خواب فعال‌تر از وقتی است که تلویزیون می‌بینید.
آیا می‌دانید اگر مادران در زمان بارداری سیب به خصوص سبز استفاده کنند نوزادانشان زیبا می‌شوند.
آیا می‌دانید مادران باردار از انگور و جوانه گندم و امگا ? استفاده کنند بچه‌های آن‌ها تیزهوش می‌شوند.
آیا می‌دانید خورشید فقط ? بر ??????جرم خود را از دست داده است.
آیا می‌دانید ایران ???? شهر دارد.
آیا می‌دانید پر آب‌ترین رود ایران کارون در خوزستان است.
آیا می‌دانید بام ایران استان چهارمحال و بختیاری است.
آیا می‌دانید هر فردی در طول ?? ساعت ?? هزار بار نفس می‌کشدآیا می‌دانید یک انسان ? ثانیه بعد از قطع گردن هنوز به هوش است.
آیا می‌دانید سالی ??? شهاب سنگ به زمین برخورد می‌کنند.
آیا می‌دانید خورشید روزی ??????? میلیارد اسب بخار انرژی به زمین می‌فرستد.
آیا می‌دانید کوچک‌ترین زمین فوتبال ساخته شده یک بیست هزارم یک تار مو است (نانو).
آیا می‌دانید با دویدن می‌توان مسافر زمان بود و کسری از ثانیه از دیگران بیشتر عمر کرد.
آیا می‌دانید ?? درصد افرادی که دست چپ هستند، تایپیستند.
آیا می‌دانید برای تولید ? لیتر بنزین ????تن گیاه در گذشته مدفون شده است.
آیا می‌دانید هر ? دقیقه نسل یک موجود زنده منقرض می‌شود.
آیا می‌دانید داوینچی با یک دست می‌نوشت و با دست دیگر نقاشی می‌کشید.
آیا می‌دانید گوش و بینی در تمام طول عمر رشد می‌کنند.
آیا می‌دانید آب دریا بهترین ماسک صورت است.
آیا می‌دانید در ساخت برج ایفل ??? میلیون پیچ و مهره به کار رفته است.
آیا می‌دانید بینی انسان قادر به تشخیص ?????? نوع بوی مختلف است.
آیا می‌دانید انرژی که خورشید در ? ثانیه تولید می‌کند برای مصرف ? میلیون سال زمین کافی است.
آیا می‌دانید غیرممکن است که بتوانید با چشم باز عطسه کنید.
آیا می‌دانید ما در طول زندگیمان ?? کیلو پوست می‌اندازیم.
آیا می‌دانید رنگ مورد علاقه ?? درصد آمریکایی‌ها آبی است!
آیا می‌دانید وقتی شخصی در سریلانکا سرش را از طرفی به طرفی دیگر تکان می‌دهد یعنی باشه.
آیا می‌دانید در این دنیا تعداد جوجه‌ها از آدم‌ها بیشتر است.
آیا می‌دانید نوارهای لاستیکی خیلی طول می‌کشد تا سرد شوند.
آیا می‌دانید مغز در هنگام خواب فعال‌تر از وقتی است که تلویزیون می‌بینید.
آیا می‌دانید اگر مادران در زمان بارداری سیب به خصوص سبز استفاده کنند نوزادانشان زیبا می‌شوند.
آیا می‌دانید مادران باردار از انگور و جوانه گندم و امگا ? استفاده کنند بچه‌های آن‌ها تیزهوش می‌شوند.
آیا می‌دانید خورشید فقط ? بر ??????جرم خود را از دست داده است.
آیا می‌دانید ایران ???? شهر دارد.
آیا می‌دانید پر آب‌ترین رود ایران کارون در خوزستان است.
آیا می‌دانید بام ایران استان چهارمحال و بختیاری است.
آیا می‌دانید هر فردی در طول ?? ساعت ?? هزار بار نفس می‌کشد


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

 

             در جهان، یگانه مایه نیک بختی انسان، محبت است  

                                                                                افلاطون

 

در زمان عجیبی زندگی میکنیم .

بدون شناخت از یک منبع به نقد اون میشنیم و با تمام وجود از نظر خود دفاع میکنیم بدان 

 انکه بدانیم نظر ما به واقع درست است یا نه؟

من هم شنیده ام که میگویند گرگ زاده عاقبت گرگ شود . اما این را باور ندارم .

شما را نمیدانم اما در زندگی خود بادها وبارها بچه هایی را دیده ام که  سرپرستشان

 معتاد بوده ویا خشن بوده ویا در خانواده ای نا معقول زندگی میکردند اما 

میتوانم به جرعت بگویم که 100% با انها متفاوت بودند.

در این دنیای بی رحم اتفاقات عجیب کم نیستند .تا زمانی که خود من سعی نکنم بدیها

 را درس عبرت کنم وبه خوبیهاروی نیاورم نمیتوانم در مورد دیگران قضاوت کنم و به انها بر

 چسب خوب یا بد بزنم .

دوست من قضاوت کردن در مورد راه رفتن دیگران کار بسیار اسانیست .

همه میتوانند زمانی که راهنمای خوب -مشاوری دانا و خانوادهای گرم وسالم دارند -و

 به  مسیری درست هدایت میشوند -زندگی ای پر بار و سالم داشته

باشند .این که کاری اسان است .

هر گاه بدی را دیدی وبا وجودت درک کردی و انگاه ان را ترد کردی انسانیت رابه جا اورده ای.

هر گاه توانستی در هر جایگاهی که هستی کفشهایت را در اوری و با کفشهای دیگران راه بروی

و توانستی راه بروی و نیافتادی انگاه میتوانی راجع به اطرافیانت قضاوتی صحیح داشته باشی.
 
انچه راجع به حقانیت  وانسانیت نوشته ام هر ان چیزیست که در تمام کتب اسمانی وسخنان و

رفتار  بزرگان بارهاو بارها گفته و  نوشته شده است .

                            حق وحقانیت منوط به  خاص نیست وهر انکه بدنبالش باشد ان را خواهد یافت.

                                                                                                                       با تشکر مدیریت سر زمین مادری


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

.

 

متولدین فروردین :

مهم نیست که از آنچه که امروز می خواهید چقدر آگاه هستید؛ مهم این است که به قضاوت خود تردید دارید. تجدید نظر کردن درباره اینکه تصمیم اخیرتان درست است یا نه مشکل واقعی شما نیست. مشکل ناتوانی شما در دیدن عواقب مسائل و تصمیماتی است که می گیرید. همچنانکه در زمان حال زندگی می کنید سعی کنید افکارتان را نیز در جهت وسیع کردن افق فکری تان به کار بگیرید. کوشش های شما نتیجه خوبی دربر نخواهد داشت مگر آنکه یک هدف مشخص در ذهن تان داشته باشید

 متولدین اردیبهشت :

  امروز ماه در نشان شماست اما شما احساس می کنید که به گل نشسته اید؛ این احساس شما از آنجا ناشی می شود که قبلا درباره کاری قول داده بودید و الان نمی دانید بایددر رابطه با آن چکار کنید و به این خاطر احساس پریشانی می کنید. خوشبختانه شما امیدتان را از دست نمی دهید برای اینکه رفتار و حالت مثبت داشتن می تواند شما را به هدف تان رهنمون کند و این واضعیت محرکی می شود که بیشتر و سخت تر کار کنید. موفقیت از آن شماست اگر بتوانید بر باورهای محدود کننده خود غلبه کنید.

 متولدین خرداد :

سماجت کردن برای انجام دادن چند کار مختلف با همدیگر و به یکباره می تواند واقعا امروز توانایی شما را مورد آزمایش قرار دهد. امروز واقعا میل دارید که پریشانی و گیجی حواس خود را در خانه یا محل کار تحت کنترل داشته باشید. انا سعی کنید در بازگیری آن زیاد اغراق نکنید. ممکن است برای تان راحت نباشد اما بهتر است که تماس خود را با دیگران در طول روز حفظ کنید.
 
 

 متولدین تیر :

  برای شما سخت نیست که با احساسات خود ارتباط مداوم داشته باشید حتی اگر آنها کاملا طبق برنامه ریزی و انتظار شما پیش نمی روند. اما پیچیدگی روابط اخیر تان این توانایی را از شما سلب می کند و دیگر شما نمی توانید براحتی احساسات خود را مدیریت کنید. خوشبختانه نیازی نیست که برنامه تان را تغییر دهید. اگر بتوانید سیمای ظاهری تان را تغییر دهید دیگران شما را در یک وضعیت مثبت می بینند و این وضع شما را بهتر می کند.

 متولدین مرداد :

الان وقت این است که کارهایی را که قبلا شروع کرده بودید را به مرحله بعدی برسانید و پیشرفت کنید. ممکن است آرزو کنید که کاش امروز کار دیگری انجام می دادید اما هنوز کارهایی برای انجام دادن دارید و شما بهترین کسی هستید که می توانید از پس آنها برآیید. ممکن است نگران این باشید که حمایتی از دیگری دریافت نکنیدبا این وجود دیگران ادعا می کنند که پشت تلاش های شما ایستاده اند. بالاخره این پروژه شماست؛ پس روی اهداف تان تمرکز کنید و کار را شروع کنید.

 

متولدین شهریور :

 ممکن است شما در این روز ناسازگار نشان دهید؛ به خاطر اینکه رفتار شما به طرز عجیبی عدم اطمینان تان را منعکس می کنند. بهر حال اگر شخصی درخواست کرد که شما تصمیم نهایی را در مورد گرفتاری که با کارتان دارید بگیرید شما وسوسه می شوید و این کار را می کنید. شما زمان بیشتری برای تصمیم گیری دارید و اگر دیگران مایل نیستند چند روزی صبر کنند تا شما ذهن تان را مرتب کنید بگذارید این فرصت بگذرد. چرا که ممکن است برای شما سخت باشد که در چنین محیط غیر قابل انعطافی کار کنید.


 متولدین مهر :

 شما اکنون آماده نیستید تا کارت های خود را نشان دهید پس ممکن است اگر کسی امروز شما را مجبور کرد تا عقاید خود را آشکار بسازید ناراحت و آزرده شوید. شما بسیاری حقایق و اطلاعات بسیاری در دست دارید با این حال ممکن است احساس کنید آیا هنوز اشتباهی در کار است یا نه؟ شاید برای تان مشخص شود که دوست نزدیک تان یا شریک تان عمدا باعث شده تا کاری عقب بیفتد. اگر بتوانید صبور باشید اطلاعات مورد نیازتان در زمان مناسب آشکار خواهد شد.

 

متولدین آبان :

 به نظر می رسد که امروز نیاز داشته باشید که مراقب خود باشید به خاطر اینکه به عنوان جزیی از یک تیم کار می کنید؛ اما این ترس شما از عدم کنترل است که باعث می شود تا محدودیت هایی را برای خود قائل شوید. شما می توانید به تفاوت عقاید بسیاری که با بقیه گروه دارید واکنش نشان دهید. اما جدا کردن خود از بقیه گروه راه حل این مشکل نیست. می توانید بدون اینکه در مسیر کسی مانع ایجاد کنید آگاه و هوشیار باشید و نیازی به سنگ اندازی برای بقیه نخواهید داشت.

 

 متولدین آذر :

امروز تمرکز شما روی کارتانخواهد بود یا احتمالا روی نقشی که در اجتماع دارید. اما این حالت به معنی این نیست که شما به فکر خانه و خانواده خود نیستید؛ فقط مسئله این است که مایلید یکی دو روزی مسئولیت های خانوادگی خود را کنار بگذارید . در این زمان ماه وارد دهمین خانه از "وضعیت" شما می شود. با این وجود شما ممکن است متعهد باشید که کاملا حرفه ای رفتار کنید بنابراین مراقب باشید که آن چیزهایی که برای تان مهم است را از دست ندهید.


 متولدین دی :

 برنامه ریزی کردن برای آینده احتمالا بارزترین کاری است که شما امروز انجام می دهید. با این وجود شما ممکن است اجازه دهید اکنون دیگران برنامه ریزی و مدیریت کنند و ترجیح می دهید خودتان بیشتر کارها را انجام دهید. متاسفانه برای تان سخت است که مثل مربی روی نیمکت و بیرون از ماجرا بنشینید. پس مطمئن شوید که قادرید کارهای بیشتری اکنون انجام دهید زیرا شما وظیفه دارید که یک مشاور باشید به جای اینکه یک مشارکت کننده فعال باشید.

 متولدین بهمن :

 ممکن است امروز در کشمکش و تقلا باشید چرا که می توانید مسیری را به سوی موفقیت ببینید با این حال به نظر می رسد آنها به آسانی بدست تان نمی رسند. اگر رابطه کنونی تان دچار مشکل شد به یاد داشته باشید که از بین بردن علاقه در یک دوستی پر معنی عاقلانه ترین کاری نیست که می توانید انجام بدهید. بهترین توانایی شما این است که خودتان را به روشنی بیان می کنید حتی زمانیکه می دانید با عقاید و نظرات دیگران همخوانی نداشته باشد. به یاد داشته باشید که صادق ماندن با خود بسیار سخت است و می تواند تنها راه حلی باشد که شما تا بحال بدنبال آن بودید.


 متولدین اسفند :

ممکن است فکر کنید که اگر بخواهید امروز به اهداف تان برسید مجبور هستید تا احساسات خود را سرکوب کنید. اما انتخاب دیگری نیز وجود دارد برای اینکه شما شما را از اشتباه برهاند. شما می توانید قلب خود را کاملا باز نگاه دارید و زمانیکه درباره رفتار تغییر یافته خود ساکت هستید می توانید همه جوانب و سفر ماورائی را بسنجید و این می تواند راه حل جایگزین مناسبی باشد.


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

                با سلام خدمت شما خواننده عزیز

من رونوشتی از   متن  شما رو  در اینجا  آوردم  تا کمی بازتر راجع به ان بنویسیم .

البته من منتظر دیگر نظرات شما هستم.

                  هفت بار روح خویش را تحقیر کردم:

نخستین بار هنگامی بود که برای رسیدن به بلندمرتبگی، خود را فروتن نشان می‌داد.
 
دومین بار آن هنگام که در مقابل فلجها می‌لنگید


.سومین بار آن زمان که در انتخاب خویش بین آسان و سخت، آسان را برگزید.


چهارمین بار وقتی که مرتکب گناهی شد و به خویشتن تسلی داد که دیگران هم گناه می‌کنن

.
پنجمین بار آنگاه که به علت ضعف و ناتوانی از کاری سر باز زدو صبر را حمل بر قدرت و توانایی‌اش دانست.
 

ششمین باز زمانی که چهره‌ای زشت را تحقیر کرد در حالی که نمی‌دانست آن چهره یکی از نقابهای خویش است.
 

و هفتمین بار وقتی که زبان به مدح و ستایش گشود و انگاشت که فضیلت است.»


«شاید کسی را که با او خندیده‌ای فراموش کنی، اما هرگز کسی را که با او گریسته‌ای از یاد نخواهی برد.» .
                      
  
 
                  جبران خلیل جبران 

چه کسی تعیین میکنه که انسانیت یعنی چی و چه کسانی انسان واقعی هستند و انسایت چه حد و مرزی داره ؟
 

                                                                                                                                (سخن شما)

کاش ما انسانها گاهی فلسفه وجودی اینه را  در برق نگاه خود مییافتیم .هر روز صبح که بار دیگر چشمانم را باز
 
میکنم با خود میگویم امروز روزیست دگر - به این امید که نگاهم را تغییر داده ام - اماشب هنگام که بر تخت دراز

میکشم و روزم را دوره میکنم در مییابم که انچه گذشت تفاوتی با آنچه بود ندارد.

گاهی با خود می اندیشم اگر باطن واقعی هر انسانی پیدا بود چه  پیش می امد ؟

اگر هر انچه در ذهنمان  بود بر همه آشکار میشد ؟

اگر سیاستی که به ان افتخار میکنیم (که در نظر شخص من از دروغ وحیله  سرچشمه میگیرد) تا به انچه میخواهیم

برسیم -در هیچ رابطه ای وجود نداشت؟

اگر هیچ نا گفته ای نبود؟

ان وقت دنیا چه رنگ و بویی داشت؟

اگر من -به عنوان یک انسان  نتوانم تعیین کنم که انسانیت یعنی چه پس چه احتیاجیست به شخص دیگر ؟

انسان واقعی یعنی شخصی که خود را میشناسد -خوبیهایش را به خود و دیگران هدیه میکند -بدیهایش را اصلاح میکند

و سعی میکند تا هر انچه پیرامون خود دارد را به سطح بهتر وبالا تری ارتقا دهد.و ...

برای انسانیت  حد و مرزی نیست بجز خود انسانیت .یک انسان در طول دوران حیات خویش بدی را میبیند ومی اموزد

ویاد میگیرد چه نباید کرد.

.

اگه هر کسی بخواهد به درون خویش نگاه کند و آن چیزهایی که درونش میگوید خوب است را انسانیت بداند چی ؟

مثلا فکرهایی که در درون چنگیز بود -

یا افکاری که آمریکا در جنگ جهانی دوم داشت و انسانیت را در این میدید که با انداختن بمب اتم و کشتن میلیونها

انسان بی گناه ، مثلا فاتح جنگ باشد  و به جنگ پایان دهد .

                                                                                          (سخن شما)

ذات حیات کاملا روشن است .به اطرافت نگاه کن .جان داری به لطافت گل که همچون من و تو حق حیات دارد

از خاکی تغذیه میکند   که در اثز تجزیه هزازان جاندار به وجود امده .ریشه در خاک میدواند و زیستگاه موجودات

خاکی را تنگ میکند و ...این همه تلاش برای زندگیست .زندگی ای همراه با زیبایی که هر بیننده ای را محصور

میکند. من میرسم -آن را میبویم - از شاخه میچینم و به تو تقدیم میکنم .  آن  گل میمیرد و خشک میشود

با گذشت ایام من هم  به خاک تبدیل میشوم تا غذایی برای ادامه حیات گردم.

منظور از نوشتن سطور بالا توجیح نبود . خلاصه ای از قانون بقا بود.

                                                     از خاک آمده ایم و به ان بازمیگردیم .

من جای چنگیز  و مسئولان آمریکایی نیستم اما این را هم میدانم انچه در تاریخ امده هزاران جنگ وکشتار و چپاول

است  اما از کدامین انها به عنوان اسطوره وسمبل انسانیت یاد شده؟

هر انسانی با طرز تفکر خویش زندگی میکند اما چه خوب بود اگر هر کدام از ما میتوانستیم انسانیت را در خود

بیدار کنیم.

لقمان را پرسیدند ادب از که آموختی ؟

فرمود : از بی ادبان.

دوست من -شما که میبینید ان باشید که باید .

                    


نظر()

  

فروردین

هر زمانی که در جهت کار تازه و جدیدی قدم بر میدارید هیچ چیز نمی تواند مانع شما شود.

 در مذاکرات موفق می شوید. سعی کنید مدت زیادی در گوش کسی بلند صحبت نکنید. اکنون

 زمان شکیبائی، توجه و احتیاط است.
 

 اردیبهشت
 
 

یک نفر رفتار عجیبی دارد و تنها با این کار می خواهد حس کنجکاوی شما را برانگیزد. با شعوری

 که دارید می توانید شرایط را کنترل کنید. در مورد مسائل عشقی لازم نیست با سیاست رفتار

کنید. جالب است که بدون این که گامی به جلو بردارید اتفاق بعدی را حس بزنید.
 
 

 خرداد
 

امروز به طور غریزی اگ رمشکلی د رخانواده باشد متوجه می شوید اگر این طور بود

 کمی از خانه خارج شوید. درک و آگاهی شما، شما را به مسیری بسیار سودبخش

 و مفید می رساند، تنها سوال این است که آیا به حس ششم خود گوش می کنید؟

 سعی کنید کمی بیشتر از همیشه ماجراجو باشید.

 

تیر
 

هنوز اختلاف عقیده با دیگران برای تان مشکل ساز است.هیچ کس تنها به بدی های تان

 فکر نمی کند.بنابراین می توانید با دقت به کارهای تان فکر کنید و نقشه ها و طرح ها را

 اجرا کنید.همه چیز به خوبی پیش می رود و می توانید به مرحله بعدی بروید.
 

  مرداد
 

شیر بودن یعنی شما دلسوز و با محبت و یک انسان لطیف، در زیر نمای با وقار بیرونی

 می باشید و این پیغامی است که شما امروز به بیرون می فرستید چرا که امروز بسیار

 مهربان و محتاط شده اید. بیشترین استفاده را از این حالت ملایمت خود ببرید. با مهم ترین

افراد زندگی تان تماس گرفته و از شنیدن صدای آنها لذت ببرید.

 

 شهریور
 

دیگران را خوب درک می کنید و دوست دارید مصالحه کنید.اگر با یکی از همکاران مشکل

 دارید زمان خوبی برای رفع اختلاف است.اگر برای کسی زحمت کشیده اید وقتی از شما

قدردانی کند خوشحال می شوید.
 

 مهر
 

امروز شما از نظر ذهنی بسیار رمانتیک بوده و می خواهید با افرادی که خوش مشرب

 هستند اطراف خود را پر کنید.در حال حاضر مشتاق افراد یا چیزهایی که برای تان ناخوشایند

 و غیر جذاب اند نیستید.این بسیار عالی است که برای چند ساعتی دنیای کوچک خود را

 تعطیل کنید ولی اطمینان حاصل کنید که پس از آن دوباره به روی زمین و زندگی عادی باز

 خواهید گشت.
 
 

آبان
 

درارتباط با دیگران صداقت بیشتری دارید.آماده هستید تا افکارتان را برای دیگران بیان کنید اما

 بخاطر داشته باشید که تنها صداقت مهم نیست بلکه باید مهربانی هم در کنارش باشد.شما

 می دانید که افراد زیادی هستند که احساساتی بودن خود را نشان نمی دهند اما شما هم

می دانید که این کار آنها تنها برای این است که ضربه روحی نخورند.
 

 آذر
 

تاکید ستاره ای امروز روی طرز فکر و عقاید شماست. و موضوعی که برای شما خیلی مهم

 است ممکن است احساسات داغی را برانگیخته کند. بخصوص اگر در مورد وجدان یا یک مشکل

 اخلاقی باشد. شما در ضمن ممکن است در مورد یک پیشنهاد تعطیلات برافروخته شوید بخصوص

اگر دیگران بر سر این که کجا بروید با شما هم عقیده نباشند. اجازه بدهید تصمیمات یک چند

 روزی به تعویق بیفتند و بعد به یک راه حل مناسب می رسید.
 

 دی
 

شما این طور فکر می کنید که یکی از همکاران یا آشنایان را خیلی خوب می شناسید ولی

 لازم است که در این رابطه تجدیدنظر کنید. در واقع این شخص به دلیل حسادت نمی تواند

 خوشحالی و موفقیت شما را ببینید. ولی این منصفانه نیست چون شما برای به دست آودن

هر چیزی سخت تلاش می کنید و به ندرت چیزی را به آسانی به دست می آورید.
 

 بهمن

 
ستارگان اخیراً‌ به شما انرژی می دهند و از نظر فیزیکی و ذهنی شما را فعال نگاه می دارند .

 بهمنی عزیز شما عاشق رقابت هستید و در این زمان در چند تا از آنها شرکت خواهید کرد.

خوشبختانه شما فردی خوش بین هستید و این سبب می شود از تمام فرصت های زندگی به

نحو احسن استفاده کنید.
 

 اسفند
 

امواج مغزی هر لحظه می تواند ضربه ای بزنند و فکر پربرکت شما تمام اطلاعات ورودی را درک کند.

 در واقع ساده ترین ایده ها اغلب موثرترین هستند هر تصور غیر عادی استهلاکی را که تاکنون به

 مغزتان رسیده است بطور خلاصه ننویسید. (‌کامل بنویسید.)
 


نظر() فال روزانه ،

  


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ