فال روزانه
کد فال روزانه
فال,طالع بینی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • + سلام.از همه معذرت.یه اشکال در دستمزد هنرمندان وجود داشت که رفع شد.دوست داشتید بخونید.ممنون
  • + سلام. داره 1 بازون قشنگ همه جا رو تر میکنه. هر کی خوابه از دستش رفت


عزت اله انتظامی رییس جشنواره بین المللی فیلم شهر شد
تهران-"عزت اله انتظامی" هنرمند مطرح و با سابقه سینما، تئاتر و تلویزیون به عنوان رییس افتخاری جشنواره بین المللی فیلم شهر معرفی شد. 
  
 
به گزارش خبرنگار ایرنا، روابط عمومی جشنواره فیلم شهر روز جمعه اعلام کرد آقای انتظامی بنا به پیشنهاد شورای سیاستگذاری و درخواست دبیر جشنواره، ریاست افتخاری این رویداد فرهنگی و هنری را پذیرفت.
این بازیگر با سابقه و مطرح سینما روز گذشته طی بازدیدی از بخش های مختلف جشنواره فیلم شهر ضمن بیان این که یکی از ابتکارات شهرداری تهران برگزاری چنین جشنواره ای است با فعالیت های صورت گرفته در این جشنواره از نزدیک آشنا شد.
چهارمین جشنواره بین المللی فیلم شهر با رویکرد "شهری انسانی برای انسان شهری" با دبیری دکتر "ابراهیم داروغه زاده" از 24 تا 29 اردیبهشت ماه سال آینده در تهران برگزار می شود.
 
اختتامیه جشنواره 100 با حضور مجیدی، حاتمی‌کیا، عسگرپور و میرکریمی آغاز شد
خبرگزاری فارس: اختتامیه جشنواره 100 با حضور مجید مجیدی، ابراهیم‌ حاتمی‌کیا، محمدمهدی عسگرپور و سیدرضا میرکریمی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، این مراسم ساعتی پیش در تالار اندیش حوزه هنری شروع شده و علاوه بر این سینماگران، عبدالرضا کاهانی، فرهاد توحیدی و شهریار بحرانی در آن حضور دارند.
«مجید مجیدی»، «ابراهیم حاتمی‌کیا»، «رسول ملاقلی‌پور»، «شهریار بحرانی» و «رضا میرکریمی» پنج فیلمساز مطرحی هستند که امسال از آن‌ها تجلیل می‌شود.
در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره بین المللی فیلم 100، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، رئیس حوزه هنری، معاون سینمایی وزیر ارشاد و رئیس جمعیت هلال احمر حضور دارند.
مجموع 1135 اثر ارسالی به این دوره از جشنواره فیلم 100 توسط رضا میرکریمی کارگردان سینما، عبدالله علی‌مراد کارگردان انیمیشن، ابراهیم فیاض مردم شناس، فرهاد توحیدی فیلمنامه‌نویس و مهرداد اسکویی مستندساز مورد داوری قرار گرفت. علاوه بر داوری فیلم‌ها توسط هیئت داوری، آثار راه یافته به بخش رقابتی جشنواره، از نگاه داوران جوان بررسی و برگزیدگان در هر بخش معرفی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، در این بخش جایزه فیلم‌ سوم شامل لوح تقدیر و 10 میلیون ریال، در بخش داستانی به آرزوهای از دست رفته (بیژن اعرابی) اهدا شد.
در بخش انیمیشن جایزه به پازل (علی اکبر فرشباف) رسید و در بخش مستند، فیلم برای انسان (زهرا ریاحی) جایزه را به دست آورد.
مرجان اشرفی‌زاده، رضا برجی، فضل‌الله شریعت‌پناهی، عبدالرضا کاهانی ‌و بهرام عظیمی داوری این بخش هفتمین جشنواره فیلم 100 را انجام داده‌اند


اولین دیدگاه را شما بگذارید سینما ،

 پیش از...   


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ