فال روزانه
کد فال روزانه
فال,طالع بینی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • + سلام.از همه معذرت.یه اشکال در دستمزد هنرمندان وجود داشت که رفع شد.دوست داشتید بخونید.ممنون
  • + سلام. داره 1 بازون قشنگ همه جا رو تر میکنه. هر کی خوابه از دستش رفت

 


حدودیک سال پیش بود که مادر مهربان ایران درگذشت.
                                 یادش گرامی و نامش سر فراز باد.


حمیده خیر آبادی درگذشت

 

حمیده خیر آبادی معروف به نادره زاده? ????، بازیگر سینمای ایران است. او زاده? رشت در استان گیلان است. او مادر ثریا قاسمی دیگر بازیگر سینمای ایران است.وی در ?? فروردین ???? در سن ?? سالگی درگذشت


از جمله فیلم‌های و مجموعه‌های تلویزیونی او می‌توان به «پدرسالار»، «تلخ‌وشیرین»، «خانه سبز»، «همه فرزندان من» و «پدر خوانده»، «الماس ??» اثر داریوش مهرجویی، «تحفه هند»، «دختر شاه پریان» شاپور قریب، «شب فرشتگان» فریدون گله، «حسن کچل» علی حاتمی، «رضا موتوری» مسعود کیمیایی، «اجاره‌نشین‌ها» داریوش مهرجویی، «خانه ابری» اکبر خواجوی، «ریحانه» علیرضا رییسیان، «مادر» علی حاتمی، «شب بیست‌ونهم» حمید رخشانی، «بچه‌ها طلاق» تهمینه میلانی، «بانو» داریوش مهرجویی، «جیب‌برها به بهشت نمی‌روند» ابوالحسن داوودی، «هنرپیشه» محسن مخملباف، «مریم و میتیل»، «کلاه قرمزی و پسر خاله»، «روز واقعه»، «روزی که خواستگار آمد»، فریال بهزاد، «بازیگر» محمدعلی سجادی و …. نام برد.

 

           و حالا با کمال تاسف هنرمند دلسوز وبانوی ارییایی دیگری از بین ما رفت

کبری ودادیان غلامحسین

نام اصلی: مهری ودادیان

                               روحش شاد و یادش گرامی.

با عرض تسلیت به تمام آریاییها و خانواده محترمشان

 مهری ودادیان مادر مهربان تلویزیون ایران و بازیگر قدیمی تئاتر و سینما، پس از هفته‌ها بستری شدن به دلیل عفونت ریوی در بیمارستان سجاد درگذشت. یکی از پرسنل بیمارستان سجاد گفت: ودادیان به دلیل عفونت شدید ریه، بالا‌بودن قند خون و بیماری کلیوی در حالت کما به بیمارستان منتقل شدند که متاسفانه پس از چند روز و به‌رغم تلاش‌های پزشکان ساعت ?? روز گذشته درگذشت.
مهری ودادیان از بازیگران قدیمی تلویزیون، تئاتر و سینما مدت‌هاست که به علت بیماری‌های آلزایمر و پارکینسون در بستر بیماری بود و از اواخر دی به علت شدت یافتن ناراحتی ریوی و کاهش سطح هوشیاری به حالت کما رفته و در بیمارستان سجاد بستری شد.
مهری ودادیان متولد ???? است و از ?? سالگی (????) با حضور در تلویزیون با اجرای نمایش‌های زنده، وارد عرصه بازیگری شده و در فیلم ها و مجموعه‌‌های مختلف نقش آفرینی کرد.
ودادیان با ایفای نقش کوتاهی در سال ???? در فیلم “آشیانه خورشید” و در سال ???? هم با ایفای نقش اصلی در فیلم “شوهر آهو خانم” به کارگردانی داود ملاپور وارد عرصه سینما شد.
ودادیان افزون بر مجموعه‌های تلویزیونی، در فیلم‌های سینمایی همچون گل های داودی، رابطــه، سیمرغ، صعـود، دلشدگان، افسانه آه، کمیته مجازات، عاشق، و راننده تاکسی، نقش آفرینی کرد.
آخرین مجموعه تلویزیونی که خانم ودادیان در آن بازی کرده نیز سریال “بی‌گناهان” به کارگردانی احمد امینی بوده است

 

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

 پیش از...   


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ