فال روزانه
کد فال روزانه
فال,طالع بینی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • + سلام.از همه معذرت.یه اشکال در دستمزد هنرمندان وجود داشت که رفع شد.دوست داشتید بخونید.ممنون
  • + سلام. داره 1 بازون قشنگ همه جا رو تر میکنه. هر کی خوابه از دستش رفت

طرح سؤال از رئیس جمهور مجدداً در مجلس کلید خورد
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با به روز کردن طرح سئوال از رئیس جمهور که زمزمه‌های آن پیشتر به گوش رسیده بود، مجدداً‌ برای مطرح کردن آن در صحن مجلس اقدام کردند.
 
مهر : جمعی از نمایندگان مجلس در جلسه‌ای که صبح روز پنجشنبه برگزار شد به این جمع‌بندی رسیدند که موضوع طرح سئوال از رئیس جمهور را به دلیل اتفاقات اخیر رخ داده در دولت پیگیری کنند.

بر این اساس متن تنظیم شده ای که قبلاً از سوی علی مطهری تهیه شده بود با توجه به مسایل اخیر به روز شده و برای آن امضا جمع‌آوری شده است.
تعداد امضاها تا لحظه مخابره خبر ،‌به عدد 90 رسیده است.

در متن این سوال علاوه بر مسایل مربوط به اقدامات غیرقانونی دولت از جمله عدم پرداخت اعتبارات مصوب برای مترو و همچنین معرفی نشدن وزرای وزارتخانه‌های ادغام شده و نحوه برخورد دولت با مصلحی وزیر اطلاعات نیز گنجانده شده است. 

پیش از این ،‌ نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صدد طرح سوال از احمدی نژاد بودند که با بازگشت وی به دولت ،‌طرح خود را معلق کردند اما به نظر می رسد با رویدادهای جدید این موضوع به طور جدی تر در دستور کار نمایندگان قرار بگیرد.

طبق اصل 88 قانون اساسی ،‌ هر گاه یک چهارم کل نمایندگان مجلس ،‌ از رئیس جمهور سوال کنند ،‌وی موظف است ظرف مدت حداکثر یک ماه در مجلس حاضر شود و جواب دهد. حد نصاب استیضاح رئیس جمهور ‌،‌یک سوم نمایندگان است.
 

اولین دیدگاه را شما بگذارید

 پیش از...   


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ