فال روزانه
کد فال روزانه
فال,طالع بینی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • + سلام.از همه معذرت.یه اشکال در دستمزد هنرمندان وجود داشت که رفع شد.دوست داشتید بخونید.ممنون
  • + سلام. داره 1 بازون قشنگ همه جا رو تر میکنه. هر کی خوابه از دستش رفت

نکته : بنده معتقدم که بیشتر پسرها و مردها از این عاداتی که ذکر می کنم آگاه هم نیستند و به همین دلیل است که آموختن آن ها بسیار مهم و مفید می باشند.

 

1. مردهایی که همه چیز را ناواضح و در پس پرده ای از ابهام باقی می زارند.

هنگامی که از این گونه مردها سوالاتی می پرسید،هیچ چیز واضح و روشنی دستگیرتان نمی شود و از اینکه در قبال چیزی تعهد کلامی بدهد،بیزار است.

توجه : سعی کنید وقتی که از شما سوالی پرسیده می شود به جای عبارات، حالا تا ببینیم چطور میشه ، حالا تا بعد ، یه کاریش می کنیم ، و از این جور حرفا عبارت (درست نمی دانم چه کار باید بکنم،می خوام یه چند ساعتی دربار? آن فکر کنم.بعداً به تو خواهم گفت چه تصمیمی گرفته ام.)

 

2. مردهایی که از حرف زدن طفره می روند.

چنین مردهایی هیچ وقت حوصله حرف زدن ندارند.هی می گند حالا وقت حرف زدن نیست و البته لازم به ذکر است که این وقت مناسب هیچ کاه نیز فرا نمی رسد.

توجه : هنگامی نامزد یا همسرتان می خواهد با شما صحبت کند ، طفره نروید.چنانچه نمی توانید نمی توانید در آن لحظه صحبت کنید به او بگوئید:عزیزه دلم ، دلبندم ، ای شکلات  می دونم که خیلی برات مهمه و باید بدونی ولی الآن سرم خیلی شلوغه ، بهتر نیست فردا شروع کنیم تا سرم هم خلوت باشد؟(هین!! ).

 

3. مردهایی که ساکت و عبوس می شوند.

عمیق ترین احساسات خود را با آنها در میان می گذارید،اما آن ها همان طور مثل مجسمه می نشینند و به شما زل می زنند.(گویا همچون مرتاز هندی ،هه هه!!)

زنها چه می شنوند : آنچه که گفته شد ، مهم نیست که پاسخی به آن داده شود.اهمیت چندانی برای نامزد/همسر خود ندارندکه به آنها جواب بدهد.

نکته : حال راه حل این است که ، به جای سکوت می توان به آنها گفت ، عزیزم متوجهم که چه گفتی ، ممنون که بهم گفتی ، اما نیاز دارم درباره اش فکر کنم.یا اینکه الآن وقت بسیار بدی برای صحبت کردن با من است.اصلاًتمرکز حواس ندارم.بذار بعداً صحبت کنیم.

 

4. مردهایی که خواسته ها و نیازهایشان را به ما نمی گویند.

شما هیچ وقت نمی توانید بفهمید که آنها چه چیزی را می خواهند به شما بگویند،می خواند یه صحبت هایی بکنند اما شما نمی دانید که آن چیست،هنگامی که از آنها می پرسید آیا به چیزی نیاز دارید؟می گویند نه.اما کاملاً مشخص است که واقعیت را نمی گویند.

نکته : با بیان کردن خواسته ها و نیازهایتان به همسرتان این فرصت را به او بدهیدکه آنها را خوشحال و راضی کند.و خانم ها هنگامی که خوشحال شدند بگویند که از اینکه فلان کار را کردی خوشحال شدم.هنگامی که درباره ی نیاز هایتان با آنها صحبت می کنید به طور واضح و روشن و با ارائه ی جزئیات کافی این کار را انجام دهید.بدانید که زن ها عشق ورزیدن را شغل و وظیفه ی خود می دانند.

 

5. مردهایی که احساساتشان را فرو می خورند و به یکباره منفجر می شوند.

اینگونه از مردها مسئله ای را بهانه قرار می دهند و سپس بدون تناسب منفجر می شوند. به عبارتی دیگر BigBang رخ می دهد،اینگونه افراد معمولاً ناگهانی از کوره در می روند،از آنجائی که چیزی به شما نمی گویند ، هیچ وقت نمی فهمید که عصبانی هستند.حال شما یک سوال از آنها بکنید تا منفجر شدن آنها را ببینید مشاهده فرمائید(همچون بمب اتم انفجار رخ می دهد).هه هه!!

نکته : در اینجا باید بگویم که در این مورد باید مشاوره و کمک حرفه ای دریافت کنید.چونکه مشکل است تمامی این خشم را خودتان حل و فصل کنید.ولی بهتر است اینرا هم بگویم که در مورد ناراحتی ها و مشکلاتتان با همسرتان صحبت کنید زیرا این کار از به وجود آمدن BigBang (انفجار بزرگ) تا حدی قابل توجه کاهش می دهد.

 

6. مردهایی که وسط صحبت و مذاکره جلسه را ترک و یا پارازیت می اندازند.

 این افراد معمولاً به حرف های دیگران هیچ توجهی نمی کنند ، به عنوان مثال وقتی به آنها می گوئید که امروز به بیرون برویم می گویند که (اصلاً حرفشا نزن ، یا اینکه اصلاً دوست ندارم درباره ی آن چیزی بشنوم)

نکته : هیچ گاه وسط مکالم? دیگران جلسه را ترک یا پارازیتی نیندازید،کمی صبر و حوصله پیشه کنید و طاقت بیاورید(در ضمن اگه جائی هم شام می دهند،بی خبر نذاری،!!چه عجله ای در کار است!! و یا حداقل اگر هم جائی شام می دهند به یکباره مجلس را ترک نکنید،مجلس جا .......... نیست.)و همین طور در صورت گریز به همسر خود بگوئید اهمیت مذاکره را فهمیدید.

 

7. مردهایی که زیاد دستور می دهند.

آنها به طور مدام به شما دستور می دهند ، به گونه ای با شما صحبت می کنند که انگار شما نینی کوچولو تشریف دارید.(ندارید؟نــــــــه) ، گویا که اربابند،هه هه!! از جمله : خانم چای درست کن ، خانم زود باش ، یالا شام درست کن ،... به احتمال زیاد اینگونه از مردها عاشق فیلم ترمیناتور هستند.

نکته : شاید شما فکر می کنید که زنتان ، فرمانبردار شما است و اجرای دستورات شما را قلبن انجام می دهند ، در اینجا باید بگویم که نــــــــــه!! سخت در اشتباهید،آنها فقط از روی ترس دستورات شما را پی روی می کنند ، شاید شما از لحاظ جسمی و فیزیکی او را از دست ندهید ولی مطمئن باشید قلب او هیچ گاه با شما نخواهد بود.

 

8. مردانی که احساسات ما را مسخره می کنند و به اصطلاح کنایه می زنند.

واااای میگه احساساتشا جریهه دار کردم ، دوباره اشکهاش سرازیر شدند.اُهُ دوباره لبو لوچه ات آویزان شدند؟بله خانوم دوباره عصبانی شدند.و گلچینی از این سخن ها (البته دمشون گرم)

نکته : به گفته ها و صحبت همسر خود گوش فرا دهید و او را تمسخر نکنید.و سعی بر این داشته باشید که کتایه زدن را کنار بگذارید.

 

9. مردهایی که به منظور فرار کردن از چیزی ناخوشایند به دروغ متوسل می شوند.

به عنوان مثال وفقتی به آنها می گوئید که : عزیزم بیا جمعه را به بیرون برویم ، او می گوید که نمی توانم زیرا هفت? سختی در پیش روی خود دارد.هنگامی که سوالی می پرسید ضد آن را می گوید تا شما به اصل موضوع پی نبرید.

نکته : مردان عزیز به هیچ وجه به زنان دروغ نگوئید زیرا دروغ زنان را دیوانه و اعتماد آنها به شما سلب می شود.بدانید چنانچه بفهمند که به آنها دروغ گفته اید به مراتب ناراحت می شوند.اگر شما حقیقت را به آنها بگوئید بهتر است تا اینکه خودشان به مراتب متوجه شوند.

 

10. مردانی که سریعاً ناراحت شده و به دنبال آن فوراً از خود واکنش نشان می دهند.

چنین مردانی هنگامی که می خواهید با آنها صحبت کنید می گویند که می خواهی دعوا درست کنی و روز ما را خراب کنی؟آنها هیچگاه حوصل? گریه و زاری شما را ندارند ، شما خانم ها هم که هر سخنی که بگوئید فایده ای ندارد چون او فکر می کند که شما هستید که از هم می پاشید!!

نکته : مردان گل،هیچ گاه قبل از شروع صحبت های نامزد یا همسرتان قضاوت نکنید،بگذارید که مکالمه صورت گیرد و پیش برود.چنانچه او گریه می کند او را عصبی نکنید.اگر او کمی تحریک پذیر و ناراحت شده است نگوئید که دارد از خشم منفجر می شودس،در صحبت ها هرگز وقایع و نتایج گذشته را به میان نکشید ، همیشه سعی کنید که آنها را حل کنید.

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

 پیش از...   


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ