فال روزانه
کد فال روزانه
فال,طالع بینی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • + سلام.از همه معذرت.یه اشکال در دستمزد هنرمندان وجود داشت که رفع شد.دوست داشتید بخونید.ممنون
  • + سلام. داره 1 بازون قشنگ همه جا رو تر میکنه. هر کی خوابه از دستش رفت

انتقاد داماد احمدی نژاد از دفتر وی
رییس جمهور دستور تدوین چارت تشکیلاتی این شورا را داد و این چارت تهیه شد و سپس رییس جمهور به آقای فروزنده دستور دادند مطالب مربوط به این شورا را زود و خیلی فوری جمع و جور کند، ولی متاسفانه ...
 
 


 

ایسنا:دبیر شورای مشاورین رییس جمهور اظهار داشت: به عنوان سرباز مقام معظم رهبری تا آ‌خرین قطره خونم در مقابل جریان انحرافی که مد نظر ایشان است چه در داخل و بیرون خانواده خواهم ایستاد و افتخار می‌کنم که سرباز مقام معظم رهبری هستم.

خورشیدی صبح امروز در اولین همایش شورای مشاورین رییس جمهور در سال 90 که در ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری با حضور دکتر داوودی مشاور رییس جمهور و رییس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری برگزار شد، با اشاره به تهیه دستورالعمل و چارت تشکیلات شورای مشاورین رییس جمهور به دستور رییس جمهور، گفت: دبیرخانه‌ی شورای مشاورین رییس جمهور به منظور ارتباط و تعامل بیشتر بین شورای مشاوران رییس جمهور و شخص رییس جمهور تشکیل شده است تا کارها بهتر پیش برود.

وی ادامه داد: ولی متاسفم برای کارشکنی‌های زشتی که در این مدت در راستای اینکه این مجموعه شکل بگیرد، صورت گرفت. من گلایه‌هایی را که مطرح می‌کنم، خدمت رییس جمهور تاکنون مطرح نکرده‌ام. من دوست دارم کار کنم و اهل نق زدن نیستم و هیچ موقع این گله‌ها را نیز در حضور آقای داوودی مطرح نکرده‌ام. من گلایه‌ام از سرپرستی نهاد ریاست جمهوری در تمام این مدت است.

خورشیدی ادامه داد: آقای رییس جمهور دستور داد که ساختمان مشاوران از نوفل لوشاتو به ساختمان شماره 5 منتقل شود و ما 115، 116 کارمندی را که داشتیم به حدود 40 نفر کاهش دادیم، یعنی هم دورکاری را انجام دادیم و هم کاهش پرسنل. ولی چه پولی، چه تضمینی، هیچی. با دست خالی. اما ما با تمام این کمبودها و امکانات فعالیت خود را انجام دادیم برای اینکه دستور رییس جمهور روی زمین نماند.

وی ادامه داد: رییس جمهور دستور تدوین چارت تشکیلاتی این شورا را داد و این چارت تهیه شد و سپس رییس جمهور به آقای فروزنده دستور دادند مطالب مربوط به این شورا را زود و خیلی فوری جمع و جور کند، ولی متاسفانه یک و نیم، دو ماه طول کشید که از دفتر ایشان بیرون بیاید. چه کسی در این زمینه مقصر است؟ خیلی روشن است. با آن که این وقفه‌ها پیش آمد ما کار را روی زمین نگذاشتیم. از آذر ماه سال گذشته 17 پست سازمانی برای این شورا تعریف شد و آقای فروزنده ابلاغ کرد و به سرپرستی نهاد ارجاع شد تا کارهای مربوطه انجام شود، ولی از ماه 9 سال 89 این قضیه معطل ماند، و ما به آقای بقایی که سرپرستی جدید نهاد را بر عهده گرفت این موضوع را گفتیم، وی نیز رفت تا ابلاغ کند.

وی با بیان اینکه اداره کردن این مجموعه خرج می‌خواهد، گفت: آقای بقایی بحث 500 هزار تومان را مطرح کرده است. اینکه خیلی زشت است؟ ما تا الان از جیب خرج کرده‌ایم.

وی ادامه داد: برخی از دوستانی که در شورا حضور دارند و به عنوان مشاورین رییس جمهور فعالیت می‌کردند، می‌خواستند برای پیگیری کارهای مربوطه به سفرهای استانی بروند، از جمله آقای اسحاق مدنی می‌خواست به عنوان مشاور رییس جمهور در جریان سفر استانی رییس جمهور به سیستان و بلوچستان حضور داشته باشد، اما همه را بردند جز آقای اسحاق مدنی و ما شرمنده ایشان شدیم.

وی گفت: آقایان مشخص کنند که اگر اختلاف دیدگاه با من دارند چرا لطمه به مجموعه می‌زنند و بعد می‌گویند اهل تعامل هستیم.

خورشیدی با اظهار تاسف از صحبت‌هایی که در مورد رییس‌جمهور و عدم ولایت‌پذیری ایشان از سوی برخی از افراد مطرح می‌شود، گفت: آدم متاثر می‌شود از شنیدن چنین صحبت‌هایی، آقای دکتر احمدی نژاد دست آقا را بوسیده است و ادبیات امام را زنده کرده است و 90 سفر استانی رفته‌اند که هیچ‌کس نرفته است. من به عنوان عضو خانواده ایشان می‌گویم که زندگی ایشان پاک و ولایی است. من در زندگی ایشان هستم و می‌بینم ایشان همواره در خدمت آقا بوده است. چرا برخی افراد مدعی می‌شوند و می‌گویند ایشان ضد ولایت فقیه است، این بی‌انصافی است، آخرتی وجود دارد، دنیا زودگذر است، آیا باید تمام خدمات ایشان را نادیده گرفت، کدام رییس‌جمهور به میزان ایشان اینقدر تابع ولایت بوده است. آدم وقتی این حرفها را می‌شنود متاثر می‌شود.

وی در بخشی دیگر از صحبت‌های خود گفت: به صراحت می‌گویم که بنده مهدی خورشیدی سرباز ولایت و در رکاب آقا هستم و ایشان به عنوان مولا صحبتی را در مورد جریان انحرافی مطرح کردند که بنده با عنوان سرباز ایشان تا آخرین قطره خونم در مقابل این جریان انحرافی که مدنظر ایشان است، و همه می‌دانند چه در درون و چه در بیرون از خانواده خواهم ایستاد.

افتخار می‌کنم که سرباز ایشان هستم و تا آخرین قطره خون پای دفاع از آرمانهایی که ایشان مطرح کرده‌اند، می‌ایستم.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

 پیش از...   


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ