فال روزانه
کد فال روزانه
فال,طالع بینی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • + سلام.از همه معذرت.یه اشکال در دستمزد هنرمندان وجود داشت که رفع شد.دوست داشتید بخونید.ممنون
  • + سلام. داره 1 بازون قشنگ همه جا رو تر میکنه. هر کی خوابه از دستش رفت

گلچهره سجادیه بازیگر گزیده‌کار سینمای ایران این روزها بعد از ? سال «حوالی اتوبان» را در حال اکران دارد.

این بازیگر ?? ساله که از سال ?? با فیلم «کلاغ» ساخته بهرام بیضایی فعالیت سینمایی‌اش را آغاز کرده است، در طول این ?? سال بسیار گزیده کار بوده است بطوریکه تنها ?? فیلم در پرونده آثار سینمایی او مشاهده می‌شود.

سجادیه در طول این سالها کمتر مصاحبه‌ای داشته و معتقد است: حرف‌هایش را با فیلم‌هایش می‌زند.

گلچهره سجادیه که در رشته تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران مدرک کارشناسی دارد، بعد از فیلم‌های «موج طوفان» منوچهر احمدی، «ایستگاه» یدالله صمدی و «سفر عشق» ابوالحسن داودی، با فیلم «دندان مار» ساخته مسعود کیمیایی در سال ?? در حالیکه پنجمین فیلم سینمایی‌اش را تجربه می‌کرد تبدیل به یکی از بازیگران مطرح شد که این همکاری در فیلم‌های «گروهبان» و «ردپای گرگ» با کیمیایی ادامه پیدا کرد.

«هبوط» احمدرضا معتمدی و «آرایش مرگ» افشین شرکت فیلم‌های بعدی سجادیه بودند که با «هبوط» درجشنواره دوازدهم فیلم فجر کاندید سیمرغ نقش اول زن شد اما در جشنواره پانزدهم برای فیلم «سرزمین خورشید» احمدرضا درویش سیمرغ جشنواره‌ی فجر را گرفت.

نقش سجادیه در «سرزمین خورشید» یک امدادگر جنگ است که در اولین دوره جشن خانه سینما هم مورد توجه قرار می‌گیرد و تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن را برای او به همراه می‌آورد.

«هیوا» رسول ملاقلی‌پور فیلم بعدی این بازیگر است که با آن هم در جشنواره هفدهم فیلم فجر کاندید نقش اول شد.

سجادیه در سال ?? در دومین فیلم معتمدی «زشت و زیبا» مقابل دوربین می‌رود و در سال ?? «نگین» را با اصغر هاشمی کار می‌کند و هفت سال می‌گذرد تا او در «حوالی اتوبان» سیاوش اسعدی ایفای نقش کند و حال پس از دو سال از ساخت این فیلم،«حوالی اتوبان» آخرین روزهای اکرانش را سپری می‌کند.

گلچهره سجادیه در دومین جشن بازیگران در سال ?? مورد تقدیر قرار گرفت.

سجادیه اخیرا در نمایش «یک دامان ماه و ستاره» به کارگردانی امیر دژاکام حضور داشت.


اولین دیدگاه را شما بگذارید سینما ،

 پیش از...   


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ