فال روزانه
کد فال روزانه
فال,طالع بینی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • + سلام.از همه معذرت.یه اشکال در دستمزد هنرمندان وجود داشت که رفع شد.دوست داشتید بخونید.ممنون
  • + سلام. داره 1 بازون قشنگ همه جا رو تر میکنه. هر کی خوابه از دستش رفت

 
ابهام در برگزاری مراسم جایزه ویژه محمد نوری
واگذاری مجموع سازهای ابراهیم قنبری مهر به موزه موسیقی،ابهام در برگزاری مراسم جایزه ویژه محمد نوری، پذیرش دانشجوی رشته آهنگسازی و...از مهمترین اخبار هنر موسیقی در هفته گذشته بود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی مرادخانی از واگذاری مجموع سازهای استاد قنبری مهر به موزه موسیقی خبر داد؛ مدیرعامل موزه موسیقی غنی سازی آرشیو و گنجینه های موزه موسیقی را از مهمترین اهداف موزه دانست و گفت که موزه و موزه داری زمانی به طور واقعی معنا پیدا می کند که آرشیو قوی از داشته های گذشتگان داشته باشد.

- خبر دیگر اینکه محمدرضا آزاده فر رئیس دانشکده موسیقی دانشگاه هنر از جذب دانشجوی کارشناسی در رشته آهنگسازی خبر داد و گفت که رشته آهنگسازی پیش از این، تنها در مقطع کارشناسی ارشد راه اندازی شده بود ولی مطالعات نشان داد که بهتر است دانشجویان از پایه در این رشته تحصیل کنند.

- چندی پیش مدیر ارکستر موسیقی ملی خبر از اجرای این ارکستر در استان البرز داده بود، اما معاون اداره کل ارشاد کرج بدون اینکه دلیل لغو کنسرت این ارکستر را بیان کند گفت که اجرای ارکستر موسیقی ملی که قرار بود آثاری از آهنگسازان بزرگ ایرانی را در سالن نژاد فلاح کرج به روی صحنه ببرد به زمان دیگری موکول شد .

- برگزاری انواع و اقسام کنسرت های ویژه روز ملی خلیج فارس یکی دیگر از خبرهای داغ این هفته بود به این ترتیب که رئیس انجمن موسیقی هرمزگان از حضور شهرداد روحانی در آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری خلیج فارس با هدف اجرای سمفونی خلیج فارس خبر داد ؛ درهمین زمینه اعلام شد نادر مرتضی پور رهبر ارکستر سمفونیک تهران در دو شب مختلف با ارکستر مجلسی نیاوران و ارکستر سمفونیک تهران به اجرای موسیقی با موضوع خلیج فارس می پردازد.

- در هفته گذشته با خبر شدیم بهروز غریب پور که پیش از این اپرای عروسکی مولانا به آهنگسازی بهزاد عبدی را به روی صحنه برده بود قرار است مهرماه امسال اپرای عروسکی "حافظ" را همزمان با سالروز حافظ با آواز علیرضا قربانی به آهنگسازی امیر پورخرجی به روی صحنه ببرد.

- گروه موسیقی "شمس" به سرپرستی کیخسرو پورناظری از سوی شورای شهر سانفرانسیسکو نشان لیاقت گرفت. 

- مدیرعامل خانه موسیقی هم از برگزاری جشن خانه موسیقی به شکل جشنواره خبر داد و گفت که قرار است از گروه های متعدد و متنوع در حوزه های مختلف موسیقی دعوت به عمل آید تا طی چند روز کنسرت های خوب و متنوع برگزار کنند.

- گروه موسیقی کامکارها در جشنواره "موسیقی قدیم" که در دو شهر استاریساز و کراکو در کشور لهستان برگزار می شود شرکت می کند و قرار است قطعاتی از موسیقی ایرانی و موسیقی کردی را همراه با کارگاه تخصصی در این کشور ارائه کند.

- هفته گذشته آلبوم موسیقی ردیف آوازی اسماعیل مهرتاش به روایت و اجرای محمد منتشری توسط موسسه فرهنگی و هنری ماهور در هشت سی دی منتشر شد؛ این آلبوم از دستگاه شور آغاز شده و با آواز ابوعطا ، آواز افشاری ، آواز بیات زند(بیات ترک)، آواز دشتی، دستگاه همایون ، آواز بیات اصفهان، آواز شوشتری، دستگاههای سه گاه ،چهارگاه ، ماهور و راست پنجگاه ادامه پیدا می کند و پایان بخش مجموع این هشت سی دی اجرای ردیف های موسیقی ایرانی در دستگاه نوا است.

جف بریجز بازیگر امریکایی برنده جایزه اسکار به دنیای خوانندگی روی می آورد این بازیگر که در سال 2010 جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای بازی در نقش یک خواننده مشهور در فیلم " دل دیوانه" دریافت کرده بود ، نخستین آلبوم موسیقی خود را به زودی منتشر می کند. 

- و خبر آخر اینکه هنوز اجرای مراسم یادمان و جایزه ویژه محمدنوری در هاله ای از ابهام قرار دارد و خبر رسیده که ممکن است برای سومین بارنیز این مراسم به تعویق بیفتد.این مراسم قبلا قرار بود بهمن ماه سال گذشته برگزار شود که بعدا به اسفندماه موکول شد و نهایتا برگزاری آن به اردیبهشت ماه امسال موکول شد.


اولین دیدگاه را شما بگذارید موسیقی ،

 پیش از...   


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ