فال روزانه
کد فال روزانه
فال,طالع بینی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • + سلام.از همه معذرت.یه اشکال در دستمزد هنرمندان وجود داشت که رفع شد.دوست داشتید بخونید.ممنون
  • + سلام. داره 1 بازون قشنگ همه جا رو تر میکنه. هر کی خوابه از دستش رفت

کنسرواتوار موسیقی تهران با همکاری مرکز فرهنگی اتریش کارگاه های تخصصی آهنگسازی معاصر و الکترو آکوستیک را با حضور دو تن از آهنگسازان مطرح اتریش برگزار می کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران به نقل از این کنسرواتوار؛ این برنامه متعاقب بازدید فرهنگی سفیر اتریش از کنسرواتوار تهران به عنوان آغاز روابط آموزشی و فرهنگی موسسه آموزش عالی آزاد نهاوند و کنسرواتوار موسیقی تهران با مراکز هنری و موسیقایی کشور اتریش است.
 این کارگاه های آهنگسازی که به منظور آشنایی با آثار مطرح ساخته شده در سبک الکتروآکوستیک است، توسط داوید مولنر و نیز تجزیه و تحلیل آثار شتفان هول توسط ایشان خواهد بود.
یادآور می شود، شتفان هول متولد سال 1974 در لینتس، پس از فراگیری نواختن سازهای ویولون، گیتار و پیانو از سال های 1994 الی 1998 در کنسرواتوار پراینر به فراگیری گیتار جاز پرداخت. در سال 1998 در کنسرواتوار وین مشغول به تحصیل شد.
در ابتدا نزد کریستیان مینکوویتش هارمونی، نزد ولفگانگ لیبهارت توزیع صداهای یک قطعه موسیقی بر آلات موسیقی و نزد آرماندو فورد پیانو آموخت. در سال 2001 رشته هارمونی و در سال 2005 رشته آهنگسازی را با نمره عالی به پایان رساند.
از آن پس، شتفان هول به عنوان آهنگساز آزاد فعالیت می کند. وی به کشورهای کلمبیا و سوریه سفرهای علمی موسیقی داشته است. به مدت 6 ماه نیز در کنسرواتوار دلهوییلا در کلمبیا هارمونی، آهنگسازی و تاریخ موسیقی در قرن بیستم را تدریس می کرده است.
همچنین، داوید مولنر در سال 1973 در وین متولد شده است. پس از فراگیری ساز پیانو از سال 1994 تا 1996 در دانشگاه وین علوم موسیقی و تئاتر را آموخت و در سال های 1994 تا 1999 در دانشگاه موسیقی و هنرهای تجسمی وین رشته تکنیسین صدا را فرا گرفته است.
وی در کنار فعالیت خود به عنوان تکنیسین صدا در بورگ تئاتر در سال های 2007 تا 2009 در دانشگاه موسیقی و هنرهای تجسمی وین کارشناسی ارشد خود را در رشته مدیریت فرهنگی کسب کرد و در سال 200? جامعه فرهنگ و موسیقی معاصر را بنا نهاد. وی از سال 2009 مسئول بخش صدا در بورگ تئاتر است.
بر این اساس، مستر کلاس های یاد شده از یازدهم تا چهاردهم شهریور ماه امسال در ساختمان کنسرواتوار موسیقی تهران برگزار خواهد شد.

منبع " پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران


اولین دیدگاه را شما بگذارید موسیقی ،

 پیش از...   


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ