فال روزانه
کد فال روزانه
فال,طالع بینی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • + سلام.از همه معذرت.یه اشکال در دستمزد هنرمندان وجود داشت که رفع شد.دوست داشتید بخونید.ممنون
  • + سلام. داره 1 بازون قشنگ همه جا رو تر میکنه. هر کی خوابه از دستش رفت

 
 
 
 

زیبا سازی آشپزخانه
 
 برای زیبا سازی در خانه تان بهتر است بیشترین تغییرات را در آشپزخانه اعمال کنید .استفاده از مبلمان های غیر معمول ، دوخت پرده هایی رنگی ، استفاده از چراغ یا لوستر هایی با سبک فرمی متفاوت .      
 
 
 
 
 

فضای بالای شومینه

شومینه یا بخاری در هر محلی که نصب شوند معمولا دیوار بالای آن خالی می باشد و چون فضای داخلی شومینه عمق زیادی دارد میتوان دیوار بالای آن را هم به صورت گود در آورد و آن را به صورتی زیبا و به شکل طاق دار درآورد.این معماری هم این دیوار را از سادگی در میاورد و هم اینکه می توان در داخل این طاقچه ها از وسایل تزئینی استفاده کرد. 
 
 
 
 
 

قفسه هایی در داخل دیوارها

می توان به جای استفاده از قفسه های چوبی در داخل اتاق ها و گرفتن فضای اتاق ,در داخل دیوارها یکسری طبقات قفسه ای شکل تعبیه کرد که برای نگه داری وسایل زیادی هم مورد استفاده قرار می گیرد.
 
 
 
 
 
استفاده از نور خورشید

در بعضی از اتاق ها پنجره هایی را به صورت سرتاسری و به صورت در مانند می سازند که بتوان از نور خورشید به صورت مستقیم استفاده کرد.در داخل دیوارهای کنار این پنجره ها قفسه ایی را در میاورند و وسایلی چون کتاب ها را داخل آن نگهداری می کنند و در پائین این پنجره ها مبلمان راحتی قرار می دهند که بتوان روی آ نها استراحت کرد و همراه با مطالعه کردن از نور خورشید هم استفاده کرد. 
 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

 پیش از...   


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ