فال روزانه
کد فال روزانه
فال,طالع بینی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • + سلام.از همه معذرت.یه اشکال در دستمزد هنرمندان وجود داشت که رفع شد.دوست داشتید بخونید.ممنون
  • + سلام. داره 1 بازون قشنگ همه جا رو تر میکنه. هر کی خوابه از دستش رفت

 
 
 
نصب قاب روی دیوارها
 
هیچ گاه بی هدف و بدون در نظر گرفتن موقعیت اتاق و تناسب رنگ قاب و تصویر داخل آن با فضای اطراف، آن را انتخاب نکنید. چرا که با این کار فقط به بی نظمی بیشتر اتاق کمک کرده اید.
 
نکته : هنگامی که روی دیوار هایی مانند دیوار مربوط به حمام تخته ها یا قاب های چوبی نصب می شود به دلیل اینکه دیوار زیر آن دارای نم و رطوبت می باشد و در معرض رطوبت قرار گرفته اند دچار پیچ و تاب و یا پوسیدگی می شوند. به عبارتی دیگر روی دیوار های مرطوب نباید قاب های چوبی نصب کرد چرا که پوسیده می شوند. 
 
 
 
 
 
 
 

 

طراحی سقف آشپزخانه

فراموش نکنید که در طراحی و معماری آشپزخانه تان نور از اهمیت بالایی برخوردار است و یکی از المانهایی که می تواند در بازتاب نور کمک شایانی به شما بکند سقف است .
سقف بهتر است رنگ روشنی مثل سفید داشته باشد و اگر تمایل به رنگی غیر از سفید دارید تا آن را با کابینت هایتان هماهنگ کنید بهتر است سراغ رنگ هایی مثل زرد بروید چرا که این رنگ شبیه نور خورشید است و فضا را بزرگ و روشن نشان می دهد .
راه حل دیگری که برای طراحی سقف آشپزخانه تان به شما پیشنهاد می کنیم استفاده از سقف های پایه دار است که داخل آنها هالوژن به کار رفته است .
سعی کنید کابینت هایی که در طبقات بالاتر و نزدیک سقف قرار دارند درب شیشه ای داشته باشند تا به بازتاب نور کمک کنند.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
نور متمرکز از داخل سقف اتاق

 

لازم نیست سقف فضاهای مختلف در خانه شما یکسان باشد . به طور مثال سقف اتاق نهار خوری شما می تواند به صورت برجسته و  یا فرو رفته  و گنبدی باشد و نقاطی روی آنها تعبیه شده باشد تا از داخل آنها نور (نور هالوژن ) بتابد .  
می توانید از سقف های کاذب که به صورت تخته های چوبی یا الوار هم هستند

اولین دیدگاه را شما بگذارید

 پیش از...   


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ