فال روزانه
کد فال روزانه
فال,طالع بینی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • + سلام.از همه معذرت.یه اشکال در دستمزد هنرمندان وجود داشت که رفع شد.دوست داشتید بخونید.ممنون
  • + سلام. داره 1 بازون قشنگ همه جا رو تر میکنه. هر کی خوابه از دستش رفت

پل سزان:
یکی از تاثیر گذارترین نقاشان مدرن فرانسوی می‌باشد. خانه ای را در سال 1901 در شهر اکس- آن پروانس برای خود تهیه کرد و با سلیقه خود این خانه زیبا را طراحی کرده است، این مکان همانند منزل و آتلیه نقاشی او بود. خانه ای بسیار ساده داشت و همیشه نیز به تنهایی زندگی می‌کرد. وی در همه? زندگی هنری‌اش بسیار کم‌سخن بود و از این‌رو همواره در جمع هنرمندان بیگانه به شمار می‌آمد.  نقاشی‌هایی که شهرت فراوانی به دست آوردند در این آتلیه به تصویر کشیده شده اند: "خانه لزارد"،  "کوه سن- ویکتوار "،....  نمونه ای از این نقاشی‌ها می‌باشند. نمونه ای از این خانه زیبا را می‌توانید  در عکس زیر  مشاهده کنید: 
 
خانه پل سزان
 
ژوزفین بیکر:
علاوه بر اینکه در موسیقی چهره ای شناخته شده می‌باشد در خوانندگی جاز نیز مشهور می‌باشد.  جالب است بدانید که او در جنگ دوم جهانی اطلاعات محرمانه نیروهای مقاومت را که با جوهر نامریی نوشته می‌شدند، جابه‌جا می‌کرد. بازدید از این خانه زیبا، یادآور زندگی این هنرمند می‌باشد.
 

a castelnaud-la-chapelle, le château des milandes, demeure de joséphine baker


گوستاو موور:
یکی از نقاشان مشهور در سبک سمبولیست است. به سبب جنبه‌های نمادین و تخیلی آثارش در زمره‌ی هنرمندان سمبولیست قرار گرفته است. او در نقاشی، طراحی، فرست کوو  (نقاشی بر دیوار) نیز مهارت داشت. همان طور که در شکل زیر می‌بینید نمایی از طراحی‌ها و نقاشی‌های او در منزلش دیده می‌شود.
 

l


ژاک پرور:
خانه ژاک پرور در نورماند بوده است. شاعر و فیلم‌ نامه نویس فرانسوی بود. شعرهای او در زبان فرانسه بسیار رایج است و در کتاب‌های درسی این زبان بسیار نقل شده است. خانه او در حال حاضر تبدیل به یک موزه شده است و پذیرای بازدید عموم می‌باشد.
  
 la maison de jacques prévert dans la manche

 
اوژن دلاکروا:
نقاش سبک رمانتیک است. اوژن دلاکروا نقاش، طراح و چاپگر فرانسوی، مشهورترین نماینده نقاش رمانتیک و یکی از رهبران پیشگام رمانتیک در اروپا است. پاگانینی، یکی از آثار مهم او به شمار می‌رود. خانه ای که در زیر مشاهده می‌کنید نمایی از خانه‌ی این شخص برجسته می‌باشد.
 

le jardin et l


ویکتور هوگو:
ویکتور هوگو این خانه‌ی سفید را با وسایل و تزئینات چینی آراسته است. آثار بسیار مهمی‌ مانند: کارگران دریا، افسانه قرن، بینوایان را در این خانه به نگارش در آورده است.
 

la maison d


کلود مونه:
کلود مونه بنیانگذار نقاشی امپرسیونیسم فرانسوی بود. مجموعه? تابلوهای مشهور نیلوفر آبی به او تعلق دارد و این کارها را  از  سال  1899 آغاز کرد.
 

la maison de claude monet à giverny.


شاتو بریان:
در نوامبر سال 1807 با دختری به نام سلست ازدواج کرد و در همین خانه ساکن شدند.
 

la demeure de chateaubriand de 1807 à 1818 dans les hauts-de-seine.


لئوناردو داوینچی:
لئوناردو داوینچی از دانشمندان و هنرمندان ایتالیایی دوره رنسانس است که در رشته‌های نقاشی، ریاضی، معماری، موسیقی، کالبدشناسی، مهندسی، مجسمه سازی، و هندسه شخصی برجسته بود. 
 

manoir où séjourna léonard de vinci, le clos lucé est situé à amboise.

 

اولین دیدگاه را شما بگذارید

 هنرمندی...       عکسهای...


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ